izpis_h1_title_alt

Organiziranost trženjske funkcije na osnovi koncepta trženja, temelječega na odnosih : magistrsko delo
ID Šik, Dario (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dimovski, Vlado (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sik2763.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, podjetje, potrošnik, lojalnost, kvaliteta, odnosi s strankami
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Šik]
Leto izida:2005
Št. strani:V, 91 str.
PID:20.500.12556/RUL-8837 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15999974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:821
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, enterprises, consumer, loyalty, quality, customer relationship

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj