izpis_h1_title_alt

Vloga osebne prodaje v medorganizacijskem trženju včeraj in danes : diplomsko delo
ID Velepec, Urška (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/velepec1586.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, direktno trženje, prodaja, novi proizvodi, tehnologija, case study, Final Aluminij
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Velepec]
Leto izida:2004
Št. strani:46 str., 17 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4966 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15215078 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1120
Število prenosov:230
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, direct selling, sales, new products, technology, case study, Final Aluminij

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj