izpis_h1_title_alt

Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge : magistrsko delo
ID Hladnik, Matej (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hladnik1564-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja na drobno, cena, oblikovanje cene, konkurenca, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hladnik]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 73, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-70706 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.5
COBISS.SI-ID:22453222 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1407
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The dimensions of pricing products for business markets
Ključne besede:trade, retail trade, price, pricing, competition, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj