izpis_h1_title_alt

Kako postati najboljši hostel na svetu v očeh porabnikov? : diplomsko delo
ID Kragelj, Urška (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kragelj4387.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, hotelirstvo, zadovoljstvo, odnosi s strankami, trženje, poslovno komuniciranje, kadri, okolje, storitve
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kragelj]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 38, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-14971 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640
COBISS.SI-ID:19913446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:934
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, hotel industry, satisfaction, customer relationship, marketing, business communication, personnel, environment, services

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj