izpis_h1_title_alt

Metoda navideznega nakupovanja in njena uporabnost v storitvenih podjetjih : diplomsko delo
ID Cerar, Luka (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/cerar1771.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zavarovalstvo, storitve, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, metode, poslovna morala, ocene, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Cerar]
Leto izida:2005
Št. strani:44 str., 24 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-7173 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15623654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1003
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:insurance, services, customer relationship, satisfaction, loyalty, methods, business morality, evaluation, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj