izpis_h1_title_alt

Spodbujanje zvestobe kupcev na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Požrl, Peter (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pozrl3936.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, strategija, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Požrl]
Leto izida:2009
Št. strani:I, 90 str.
PID:20.500.12556/RUL-14003 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19005158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1247
Število prenosov:168
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, customer relationship, satisfaction, loyalty, strategy, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj