izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja za modne dodatke : diplomsko delo
Gobec, Simona (Avtor), Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/gobec183.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, mladina, spol, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2009
Založnik:[S. Gobec]
Št. strani:II, 23 str., 19 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18723302 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:865
Število prenosov:238
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, youth, sex, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj