izpis_h1_title_alt

Vloga porabnikov asociacij v zvezi z blagovno znamko v nakupnem procesu : diplomsko delo
ID Hrastelj, Eva (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/hrastelj555.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Hrastelj]
Leto izida:2010
Št. strani:I, 24, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-14556 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19571174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1028
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj