izpis_h1_title_alt

Spreminjanje vrednot porabnikov in trženja v času recesije : diplomsko delo
ID Bačić, Tina (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/bacic354.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, EU, vedenje potrošnikov, spremembe, vrednote, recesije, trendi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bačić]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-13900 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18903270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1205
Število prenosov:202
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, EU, consumer behaviour, changes, values, recessions, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj