Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mateja Bodlaj: Povezanost med tržno naravnanostjo, inovacijami in uspešnostjo podjetja

Magistrska dela (31)

  1. Tanja Perne: Inovativnost v majhnih podjetjih
  2. Iva Konda: Razvoj teorije odnosov med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trgu
  3. Martina Konič: Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
  4. Mateja Bodlaj: Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
  5. Simona Kokalj: Ravnanje z odnosi do strank v banki, podprto s skladiščem podatkov
  6. Liljana Rupnik: Razumevanje in merjenje kakovosti storitev na področju izobraževanja odraslih
  7. Agata Kopač: Uporaba koncepta množično prilagojenega izdelka pri proizvajalcu obutve
  8. Peter Breznikar: Ravnanje s ključnimi kupci v bankah in zavarovalnicah
  9. Damjana Vrtač Škrjanc: Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost novih izdelkov v slovenski kemijski industriji
  10. Margareta Guček Zakošek: Posebnosti trženja v farmacevtski industriji
  11. Andrej Škrinjar: Sodobna vloga prodajnih predstavnikov pri odnosih s kupci
  12. Boris Kuhelj: Pomen zadovoljstva s storitvami po prodaji pri nameri o ponovnem nakupu avtomobila istega proizvajalca
  13. Andrej Košir: Strateško načrtovanje trženja v malih podjetjih
  14. Dario Šik: Organiziranost trženjske funkcije na osnovi koncepta trženja, temelječega na odnosih
  15. Uroš Stanić: Merjenje dolgoročne marketinške uspešnosti
  16. Mateja Kepic: Proces razvoja nove bančne storitve (primer plačilne poslovne debetne kartice)
  17. Barbara Kurevija: Vključevanje porabnikov v proces razvoja nove zavarovalne storitve
  18. Jana Kajfež: Obravnava pritožb na storitve turističnih agencij v Sloveniji
  19. Lidija Brščič: Značilnosti trženja v dinamičnih podjetjih v poznih tranzicijskih razmerah - primer Slovenije
  20. Vlado Gobec: Uvedba koncepta upravljanja odnosov s strankami v podjetje informacijske dejavnosti
  21. Mojca Babič: Vloga prodajnega osebja v banki pri ravnanju z odnosi do velikih gospodarskih družb kot porabnikov bančnih storitev
  22. Gorazd Jakomini: Celovita prodajna storitev kot dejavnik razlikovanja med trgovci z avtomobili
  23. Laura Črnigoj: Storitveni trženjski trikotnik in njegov pomen za ponudnika finančnih storitev
  24. Peter Požrl: Spodbujanje zvestobe kupcev na medorganizacijskem trgu
  25. Monika Triller: Slog trženja v majhnih družinskih podjetjih
  26. Tamara Volf: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na porabnikovo zvestobo gostilni
  27. Mojca Rus: Odnos porabnikov do vplivov embalaže na naravno okolje
  28. Alenka Markučič: Zaznavanje ovir za uporabo internetnega bančništva pri porabnikih bančnih storitev
  29. Aleš Novak: Pot do močne blagovne znamke na medorganizacijskem trgu
  30. Alenka Baša: Pomen ravnanja z znanjem o kupcih za uspešno ravnanje s ključnimi kupci
  31. Matej Hladnik: Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge

Diplomska dela (90)

  1. Iris Kavčič: Trženje kot podpora vinskemu turizmu
  2. Nastja Slak: Razsežnosti problema čakalnih vrst v storitvenih organizacijah
  3. Katja Pečlin: Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev
  4. Andrej Daniel Kuhelj: Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalni
  5. Simon Plestenjak: Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenosti
  6. Sabina Muc: Strategija širjenja blagovne znamke
  7. Nina Jaušovec: Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov
  8. Nika Murovec: Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbami
  9. Marko Janža: Prednosti in slabosti franšiznega sistema z zornega kota podjetja Mura d.d.
  10. Saša Bremšak: Od ekološke zavesti do ekološko odgovornega vedenja porabnikov
  11. Melita Klopčič: Uvedba novega živilskega izdelka na slovenski trg
  12. Maja Remic: Porabnikovo vrednotenje zdravstvenih storitev
  13. Marika Mirtič: Uporaba koncepta storitvene pokrajine v prodajalni s pohištvom
  14. Jana Logonder: Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. Ljubljana
  15. Nina Cigut: Pomen blagovne znamke pri moških oblačilih z zornega kota podjetja Mura d.d.
  16. Tina Bajde: Koncept trženjskega trikotnika na primeru podjetniškega krožka
  17. Maja Grebenc: Porabnikovo zaznavanje tveganja pri nakupu živil
  18. Barbara Culiberg: Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženja
  19. Jelena Milinković: Odnos mladih do nakupa in uporabe ponarejenih izdelkov
  20. Urška Velepec: Vloga osebne prodaje v medorganizacijskem trženju včeraj in danes
  21. Mojca Trkman: Posebnosti storitvene znamke
  22. Luka Cerar: Metoda navideznega nakupovanja in njena uporabnost v storitvenih podjetjih
  23. Sibila Lebar: Uvajanje trženja v splošne knjižnice
  24. Laura Črnigoj: Razlogi za prehajanje porabnikov h konkurenčnim ponudnikom storitev
  25. Simona Spolenak: Pristop k ravnanju s ključnimi kupci v izbranem podjetju
  26. Vanja Kobe: Vloga osebne prodaje pri porabnikovem zaznavanju kakovosti v trgovini na drobno
  27. Gašper Čehovin: Trženje dolgoročnih osebnih zavarovanj prek svetovnega spleta
  28. Mateja Špenko: Sestavine kakovosti storitev na področju internetnega bančništva
  29. Nina Trpin: Navidezno ugodne cene izdelkov
  30. Boris Kozlevčar: Vzdržljive konkurenčne prednosti v storitveni dejavnosti
  31. Matjaž Jeran: Testiranje koncepta nove storitve
  32. Mateja Bonutti: Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobno
  33. Boštjan Čretnik: Zaznavanje kakovosti gostinskih storitev
  34. Irena Pucihar: Prevzgoja kaznjenk v ZPKZ Ig z zornega kota socialnega trženja
  35. Marko Srabotnik: Analitična orodja za ravnanje na področju kakovosti storitev
  36. Kristina Bogataj: Analiza trženjskega stanja v podjetju Interpapir
  37. Tomaž Golob: Pomen spremljajočih storitev za proizvajalca in kupca na medorganizacijskem trgu
  38. Kristina Magdič: Analiza kakovosti bančnih storitev, namenjenim prebivalstvu
  39. Jasna Mihelčič: Elektro Ljubljana na poti v trženjsko naravnano podjetje
  40. Tanja Nadišič: Načrtovanje trženja v majhnem podjetju
  41. Tomaž Hutar: Segmentacija kot osnova za trženjsko strategijo pri izdaji poslovnega imenika
  42. Vanja Erjavec: Preverjanje koncepta nove skupine izdelkov v ponudbi trgovca pri kupcih
  43. Ajda Seničar: Ravnanje s ključnimi kupci v Gorenju
  44. Kaja Kutin Funda: Preoblikovanje identitete blagovne znamke v podjetju Hit Nova Gorica
  45. Kristina Potočnik: Analiza kakovosti storitev podjetja na medorganizacijskem trgu
  46. Lidija Juteršek: Uravnoteženje zmogljivosti glede na nihanje povpraševanja v podjetju Parkovno vrtnarstvo, planiranje in urejanje zemljišč, Viktor Lozinšek, s.p.
  47. Krista Urbas: Analiza zadovoljstva študentov v vlogi porabnikov bančnih storitev
  48. Dikran Tawitian: Trženje visoko tehnoloških izdelkov
  49. Ines Lunar: Uveljavljanje načela pravične trgovine v svetu in pri nas
  50. Tamara Volf: Izzivi pri trženju storitev letalskega prevoza
  51. Nina Mihor: Preverjanje ustreznosti imena blagovne znamke za ustekleničeno vodo
  52. Mojca Rus: Vloga otrok pri nakupu mlečnih izdelkov v družini
  53. Simona Gobec: Analiza nakupnega vedenja za modne dodatke
  54. Tanja Dereani: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo poslušalcev radijske postaje Aktual
  55. Marjetka Žnidaršič: Naklonjenost porabnikov trgovskim blagovnim znamkam v času recesije
  56. Jana Kolenc: Pomen storitev po prodaji za porabnike storitev informacijske tehnologije
  57. Rene Primožič: Pot do močne blagovne znamke v hotelirstvu
  58. Tina Bačić: Spreminjanje vrednot porabnikov in trženja v času recesije
  59. Dejan Nadoh: Razvoj svetovnega trga pripomočkov za deskanje na valovih
  60. Špela Filipič: Preučevanje stališč mogočih porabnikov do tajske masaže
  61. Nina Dragičević: Ekološka ozaveščenost študentov v razmerju do nakupa avtomobila
  62. Mateja Petkovšek: Naklonjenost porabnikov telefonskemu trženju
  63. Alina Meško: Zaznavanje Amnesty International Slovenije pri mogočih darovalcih sredstev za njeno delovanje
  64. Manca Kovačič: Analiza kakovosti storitev smučarske šole
  65. Amadeja Lapanja: Smučarski center Cerkno kot destinacija za mlade družine
  66. Eva Hrastelj: Vloga porabnikov asociacij v zvezi z blagovno znamko v nakupnem procesu
  67. Mateja Zgonec: Govorice od ust do ust kot nadomestek in/ali dopolnilo za pritožbe
  68. Petra Zaman: Odnos porabnikov do okolju prijaznih oblačil
  69. Tanja Babac: Stališča starejših porabnikov do uporabe interneta v nakupnem procesu
  70. Blaž Šager: Poznavanje in zvestoba blagovnim znamkam ustekleničene vode
  71. Nina Čapelnik: K prestižu usmerjeni porabniki in njihovo nakupno vedenje
  72. Urška Kragelj: Kako postati najboljši hostel na svetu v očeh porabnikov?
  73. Zoran Bosančić: Trženje s poudarkom na odnosih z zornega kota malega podjetja
  74. Deja Horvat: Povezanost med zaznavanjem fizičnega okolja gostinskega lokala in vedenjem porabnikov
  75. Edina Smajlović: Zadovoljstvo potnikov s storitvami Slovenskih železnic
  76. Miha Vodopivec: Odnos porabnikov do prehranskih dopolnil
  77. Katja Koritnik: Dejavniki, ki pri starših vplivajo na izbiro otroškega vrtca
  78. Amir Kajtazović: Programi zvestobe v trgovini na drobno
  79. Mateja Rozman: Zaznavanje kakovosti storitev fakultetne knjižnice pri študentih
  80. Doroteja Kovačič: Odnos porabnikov do denarja
  81. Marjeta Žabar: Porabnik kot soustvarjalec storitve
  82. Manca Zaletelj: Vloga blagovne znamke pri zdravilih v prosti prodaji
  83. Irena Kuštrin: Vloga sejmov pri uvajanju novega izdelka na trg
  84. Saša Avsec: Odnos porabnikov do zdravljenja z zdravilnimi zelišči
  85. Suzana Bartulović: Razsežnosti etike pri trženju
  86. Anamarija Klančar: Trgovina z rabljenimi oblačili nekdaj in danes
  87. Maja Colja: Vloga trgovinskih letakov v procesu nakupnega odločanja
  88. Sara Jaklič: Vloga otrok pri nakupu revij Cicido in Mali Moj planet
  89. Gaia Röhler: Potovalne navade in nagnjenja študentov
  90. Simon Meglič: Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb