Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Hana Šuster Erjavec: Vpliv tržne strukture na zadovoljstvo porabnikov storitev

Magistrska dela (52)

  1. Marko Mihaljević: Pomen statusne identifikacije pri odločitvi posameznika za nakup sistema pametne hiše
  2. Katarina Kralj: Zasnova sistema za ravnanje odnosov s strankami na primeru Gospodarske zbornice Slovenije
  3. Anita Kovačič: Trženje in vrednosti premoženja slovenskih podjetij
  4. Matjaž Vodušek: Informacijska podpora trženju storitev s poudarkom na trženju telekomunikacijskih storitev
  5. Stanislav Blatnik: Grozdenje in konkurenčnost dobaviteljev avtomobilske industrije v Sloveniji
  6. Tomaž Kozorog: Management odnosov z odjemalci na medorganizacijskem trgu - primer podjetja TKK
  7. Rok Primožič: Pomen zasebnosti in varnosti pri ustvarjanju zaupanja na internetu
  8. Polonca Črnigoj: Oblikovanje strategije nabave v trgovskem podjetju Topdom
  9. Gorazd Kos: Svetovni splet kot tržna pot za prodajo zdravil brez recepta v Sloveniji
  10. Karmen Makarovič Vendramin: Analiza globalnega trga energetskega premoga
  11. Manca Jan: Analiza vrednotenja sistemov CRM
  12. Matej Žinko: Ustvarjanje vrednosti na medorganizacijskem trgu - konceptualni model
  13. Martina Malinović: Vpliv razvitosti managementa odnosov z odjemalci na poslovno uspešnost hotelskih podjetij
  14. Petra Železnikar: Razvoj nove bančne storitve "varno stanovanjsko posojilo"
  15. Janez Vocovnik: Privzemanje naprednih programskih rešitev za elektronsko trgovanje na medorganizacijskem trgu v Sloveniji
  16. Gregor Goslar: Merjenje uspešnosti slovenske nabavne verige zelenjave
  17. Vanja Zajc: Vpliv vizualne podobe izdelkov s trgovinsko blagovno znamko na nakupne odločitve
  18. Tjaša Plut, Mateja Zorec: Trg energentov v Sloveniji in napoved njihove porabe z uporabo analize časovnih vrst
  19. Ivo Ivanovski: Congress tourism as a new product benefits for Skopje fair and its consumers
  20. Jerca Lieber: Osrediščenost v stranki
  21. Petra Novak: Dejavniki vključevanja v programe zvestobe
  22. Lija Kondrič: Zagotavljanje kakovosti podatkov in informacij za management odnosov z odjemalci
  23. Lea Rojnik: Analiza dejavnikov zamenjave dobavitelja električne energije za gospodinjstva
  24. Tesa Gregorc: The impact of value co-creation on consumer loyalty in automotive industry
  25. Damjan Krese: Vpliv embalaže na zaznavanje kakovosti in nakupno odločitev na primeru slovenskega medu
  26. Alenka Turk Ozimek: Učinki sistema medsebojno zamenljivih zdravil z najvišjo priznano vrednostjo na dinamiko prodaje inovativnih zdravil v Sloveniji na primeru statinov
  27. Alenka Cok: Country-of-origin effect on coffee purchase by Italian consumers
  28. Manca Tjaša Hostnik: Strategija trženja mobilne banke za poslovne stranke
  29. Ema Janžekovič: Razvoj novega koncepta trgovine z biokozmetiko
  30. Miloš Fidler: Razvoj in evalvacija konceptualnega modela za uporabo podatkov v poslovnih pogajanjih
  31. Andrej Blaha: Uporaba verjetnostnih modelov za napovedovanje prihodnjih nakupov strank na primeru izbranega podjetja
  32. Katja Klun Dobrila: Uvajanje novega cepiva na slovenski trg
  33. Maja Zorc: Management blagovnih skupin na primeru blagovne skupine žensko spodnje perilo
  34. Urška Rifelj: Analiza dejavnikov uspeha pri razvoju novih brezalkoholnih pijač v Sloveniji
  35. Brigita Primc: Dejavniki odločanja pri prenovi in ukinitvi izdelka
  36. Lejla Hodović: Student perception of service quality
  37. Špela Rehberger: Analiza vpliva uvajanja sistema CRM na preoblikovanje poslovnih procesov v izbranem podjetju
  38. Beti Oražem: Učinki pospeševanja prodaje na primeru brezalkoholne pijače v Sloveniji
  39. Marjeta Štepec: Vloga strategije, organizacijske strukture in kulture v internacionalizaciji podjetja
  40. Urša Erjavec: Analiza nakupnega vedenja kupcev v trafikah
  41. Severin Stepan: Consumer ethnocentrism, affinity, animosity and disidentification, and their effects on the purchase behavior of Brazilian consumers
  42. Tina Geč, Lejla Perviz: Consumer animosity and foreign product purchase
  43. Peter Kecelj: Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
  44. Lea Murn: Razvoj koncepta pametne hiše s pristopom soustvarjanja vrednosti
  45. Katarina Meze: Napovedovanje povpraševanja za izdelke vsakodnevne rabe
  46. Pika Pöschl: Napovedovanje porabe premoga za daljinsko ogrevanje v Energetiki Ljubljana z uporabo analize časovnih vrst
  47. Ana Martek: Analiza nakupnih odločitev imetnikov mnogoterih kartic zvestobe trgovcev z živili
  48. Polona Dakič: Trženjske strategije trgovskih podjetij v trgovini na drobno z živili v Sloveniji v času gospodarske krize in po njej
  49. Andrej Grosar: Vpliv tehnologije na nakupne navade porabnikov
  50. Ivana Spirovska: The relationship marketing as a retention tool in commercial banks
  51. Maša Nabernik: Dejavniki nakupa in uporabe prehranskih dopolnil pri slovenskih potrošnicah
  52. Taisiya Stepankina: Application of data mining techniques during marketing planning stages

Diplomska dela (70)

  1. Enej Peroša: "Bitka med blagovnimi znamkami"
  2. Helena Kuzma: Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanje
  3. Nataša Per: Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanja
  4. Polona Stepišnik: Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisinga
  5. Urška Mlinarič: Analiza tržnih poti v podjetju Mesarija Mlinarič, d.o.o., Lesce
  6. Primož Novak: Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v Sloveniji
  7. Iris Lanščak: Ravnanje z odnosi do strank v bankah
  8. Snežana Knežević: Uporaba izkopavanja podatkov
  9. Gorazd Bedenčič: Dejavniki zadovoljstva zavarovalnih zastopnikov Adriatica v poslovni enoti Ljubljana
  10. Franc Sinic: Trženje filtrov in združilnikov za različne TV kanale
  11. Andrej Vraničar: Tržne poti za izdelke blagovnih znamk TBS in Helly Hansen z vidika grosista Seaway Group
  12. Katja Cestnik: Elektronsko bančništvo
  13. Primož Reškovac: Trženje storitve ADSL
  14. Jelena Šešum: Dajavniki [!] prodaje vina na medorganizacijskem trgu
  15. Andrej Marinič: Vpliv regulacije na trg avtomobilskih rezervnih delov
  16. Sabina Lavrič: Upravljanje oskrbne verige v podjetju
  17. Katja Zorc: Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mesto
  18. Katarina Petrovčič: Obnašanje otrok in staršev pri nakupovanju prehrambenih izdelkov, s poudarkom na vplivu embalaže
  19. Klara Samotorčan: Pot do lastne franšizne enote z zornega kota franšizojemalca na primeru Nordsee
  20. Ana Pantoš: Analiza dejavnikov najema jadrnic
  21. Nina Štrajhar: Trženje v cestnem blagovnem transportu
  22. Bojana Bandulić: Zaznana kakovost trgovskih blagovnih znamk
  23. Silvija Vodišek: Nakupne navade slovenskih potrošnikov svežega mesa
  24. Zdenka Sivec: Vloga embalaže pri nakupni odločitvi
  25. Nina Glavič: Trženje avtomobilskih zavarovanj preko interneta
  26. Jasmina Kovačič: Državne pomoči v izbranih državah Evropske unije
  27. Margareta Dončić: Vpliv zadovoljstva porabnikov na njihovo ponakupno vedenje
  28. Natan Hojč: Tržna raziskava za revijo Maximum Performance
  29. Rok Primožič: Internet in pravica do zasebnosti
  30. Marko Stijepić: Spletna trgovina kot oblika vstopa na tuje trge
  31. Ana Božič: Vpliv zadovoljstva kupcev na njihovo zavezanost podjetju Hilti Slovenija d.o.o.
  32. Nina Obradović: Analiza konkurence na področju poslovnih izobraževanj v Sloveniji
  33. Tina Košnjek: Vpliv cenovne akcije pospeševanja prodaje na izbiro blagovne znamke v podjetju Merkur, d.d.
  34. Tanja Staniša: Vpliv pojava diskontnih trgovcev na prodajo izdelka trgovskih blagovnih znamk
  35. Jure Sluga: Trimov tehnološki park Vyazniki - pospeševalec vstopanja slovenskih podjetij na ruski trg
  36. Aleš Mendiževec: Vpliv spletne prodaje končnim uporabnikom na posrednike na tržni poti
  37. Edina Ferhatović: Zvestoba in življenjska vrednost odjemalcev
  38. Polona Muhič: Analiza cenovne konkurence pri prodaji šolskih in pisarniških potrebščin na področju Novega mesta
  39. Barbara Kočar: Analiza nakupnega procesa na trgu igrač
  40. Anže Šušteršič: Vpliv makroekonomskih razmer na nakupe v diskontnih prodajalnah
  41. Žan Pritržnik: Tržne poti pri prodaji lesenih hiš v podjetju Smreka d.o.o.
  42. Tadej Sadar: Upravljanje z blagovnimi skupinami v podjetju Mercator
  43. Andreja Vrbos: Upravljanje z blagovnimi skupinami na primeru ženskih dezodorantov
  44. Eva Sklepič: Dejavniki nakupa zdrave hrane
  45. Darja Sintič: Spletna trgovina na medorganizacijskem trgu
  46. Gašper Kastelic: Trženjska strategija za izdelek Ozon Clean
  47. Jasmina Krašovec: Pozitivni učinki dogovarjanj med podjetji
  48. Jan Jerina: Premijske trgovske znamke v Sloveniji
  49. Mitja Meško: Vpliv gospodarske krize na nakup avtomobila z vidika porabnikov in prodajalcev
  50. Ana Basić: Analiza trženjskega spleta OTC zdravil
  51. Jernej Horvat: Uporaba mobilnega telefona za trženje na primeru trgovske dejavnosti
  52. Aja Zebič: Pomen elementov trženjskega spleta za zdravila brez recepta
  53. Katja Pezdirc: Strategija trženja konjeništva v Beli Krajini
  54. Matija Čarman: Trženje elektronskih knjig
  55. Mateja Zaman: Potrošni etnocentrizem in nakupno vedenje slovenskih porabnikov pri nakupu jagod
  56. Aleš Koščak: Analiza storitvenega procesa na primeru mikro podjetja Mediko
  57. Polona Toni: Analiza nakupnega vedenja na medorganizacijskem trgu gostinske opreme
  58. Brigita Ferder: Analiza kataloške prodaje v Sloveniji
  59. Katarina Pogačnik: Analiza tržnih poti ponudnikov športnih stav v Sloveniji
  60. Petra Geč: Primerjalna analiza zaznanih značilnosti znamk
  61. Uroš Žagar: Motiviranje posrednikov na tržni poti pri prodaji geografskega informacijskega sistema Quo
  62. Katarina Križan: Analiza slovenskega trga avtomobilskih zavarovanj
  63. Aljaž Zlobec: Prisotnost tradicionalnih zaščitenih slovenskih živil na policah živilskih trgovcev na drobno
  64. Luka Paulič: Analiza razvojnih možnosti kolesarskega turizma v gorskem turističnem centru Golte
  65. Maja Jeraj: Merjenje uspešnosti prenosa trženjskih sporočil na primeru farmacevtskega izdelka
  66. Nataša Božič: Tržne poti sodobne ekološke kmetije
  67. Anita Penić Knep: Razvoj trgovske blagovne znamke na področju izdelkov za osebno nego v času recesije
  68. Irena Kunaj: Ekološki prehrambeni proizvodi diskontnih in tradicionalnih trgovcev v očeh potrošnika
  69. Martina Tina Peklaj: Trženje neprofitnih organizacij na primeru društva Manas
  70. Matevž Cimerman: Trženje umetniških del

Druga dela (1)

  1. Urša Jerše, Marijan Leban, Nina Smerdu, Miha Rajh, Teja Stamać: Along the path of innovation to market success