izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisinga : primer Mercator, d.d.
Stepišnik, Polona (Avtor), Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sustersic84.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pospeševanje prodaje, organizacija, dejavnost, naloga, cilj, upravljanje, informacijska tehnologija, tržne raziskave, raziskave, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[P. Šušteršič]
Št. strani:41 str., 20 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12245734 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:609
Število prenosov:385
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, sales promotion, organization, activities, task, goal, management and control, information technology, market research, research, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj