izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisinga : primer Mercator, d.d.
ID Stepišnik, Polona (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sustersic84.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pospeševanje prodaje, organizacija, dejavnost, naloga, cilj, upravljanje, informacijska tehnologija, tržne raziskave, raziskave, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Šušteršič]
Leto izida:2001
Št. strani:41 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2933 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12245734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1752
Število prenosov:584
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, sales promotion, organization, activities, task, goal, management and control, information technology, market research, research, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj