izpis_h1_title_alt

Vpliv zadovoljstva porabnikov na njihovo ponakupno vedenje : diplomsko delo
ID Dončić, Margareta (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/doncic1741.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, teorija, potrošnik, zadovoljstvo, behaviorizem, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Dončić]
Leto izida:2005
Št. strani:46 str., 23 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-6154 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15434982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1358
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, theory, consumer, satisfaction, behaviourism, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj