izpis_h1_title_alt

"Bitka med blagovnimi znamkami" : primer Droge Portorož
Peroša, Enej (Avtor), Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/perosa19.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga Portorož, trženje, blagovne znamke, prodaja, konkurenca, strategija, ankete, metode, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[E. Peroša]
Št. strani:41 str., 20 f. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12134118 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:571
Število prenosov:253
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, industrial enterprises, Droga Portorož, marketing, trademarks, sales, competition, strategy, questionnairies, methods, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj