izpis_h1_title_alt

Tržne poti za izdelke blagovnih znamk TBS in Helly Hansen z vidika grosista Seaway Group : diplomsko delo
ID Vraničar, Andrej (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vranicar583.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, navtični turizem, trgovinsko podjetje, Seaway, trženje, blagovne znamke, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vraničar]
Leto izida:2002
Št. strani:45 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3554 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13215718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1143
Število prenosov:267
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, nautical tourism, commercial enterprise, Seaway, marketing, trademarks, business communication, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj