izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija za izdelek Ozon Clean : diplomsko delo
ID Kastelic, Gašper (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kastelic725.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, proizvodi, okolje, nakup, konkurenca, pozicioniranje proizvoda, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Kastelic]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-14862 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19858406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1345
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, products, environment, purchasing, competition, positioning, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj