izpis_h1_title_alt

Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mesto : diplomsko delo
ID Zorc, Katja (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zorc1010.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, vrednotenje, proizvodi, kozmetika, prodajalna, potrošnik, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Zorc]
Leto izida:2003
Št. strani:47 str., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4142 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14107622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1164
Število prenosov:392
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trademarks, valuation, products, cosmetics, shops, consumer, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj