izpis_h1_title_alt

Analiza tržnih poti v podjetju Mesarija Mlinarič, d.o.o., Lesce : diplomsko delo
ID Mlinarič, Urška (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mlinaric85.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, mesna industrija, Mlinarič, trženje, tržne poti, modeli, uspešnost poslovanja, prodaja, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Mlinarič]
Leto izida:2001
Št. strani:51 str.
PID:20.500.12556/RUL-2934 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12245990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2669
Število prenosov:592
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, meat industry, Mlinarič, marketing, marketing channels, models, business efficiency, sales, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj