izpis_h1_title_alt

Application of data mining techniques during marketing planning stages : master thesis
ID Stepankina, Taisiya (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dmitrović, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stepankina3812-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, marketing strategy, business intelligence system, data mining, data, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Stepankina]
Leto izida:2020
Št. strani:VII, 120, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-124650 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.6
COBISS.SI-ID:43010051 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:1167
Število prenosov:52
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba podatkovnega rudarjenja v posameznih fazah načrtovanja trženja
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, strategija trženja, poslovna inteligenca, rudarjenje podatkov, podatki, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj