izpis_h1_title_alt

The impact of value co-creation on consumer loyalty in automotive industry : master's thesis
ID Gregorc, Tesa (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gregorc1733-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:car industry, trademarks, satisfaction, loyalty, customer relationship, value, innovations
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Gregorc]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 85, 33 str.
PID:20.500.12556/RUL-80431 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22695142 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1874
Število prenosov:315
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv soustvarjanja vrednosti na zvestobo kupcev avtomobilski znamki
Ključne besede:avtomobilska industrija, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, odnosi s strankami, vrednost, inovacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj