izpis_h1_title_alt

Consumer ethnocentrism, affinity, animosity and disidentification, and their effects on the purchase behavior of Brazilian consumers : master's thesis
Stepan, Severin (Avtor), Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stepan2827-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Brazil, marketing, cross-cultural activities, ethnocentrism, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[S. Stepan]
Št. strani:III, 69, 27 str.
UDK:336
COBISS.SI-ID:24408550 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:354
Število prenosov:127
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Potrošni etnocentrizem, afiniteta, animoznost in disidentifikacija ter njihov učinek na nakupno vedenje brazilskih porabnikov
Ključne besede:Brazilija, trženje, medkulturno delovanje, etnocentrizem, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj