izpis_h1_title_alt

Consumer ethnocentrism, affinity, animosity and disidentification, and their effects on the purchase behavior of Brazilian consumers : master's thesis
ID Stepan, Severin (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stepan2827-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Brazil, marketing, cross-cultural activities, ethnocentrism, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Stepan]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 69, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-100476 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336
COBISS.SI-ID:24408550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1810
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Potrošni etnocentrizem, afiniteta, animoznost in disidentifikacija ter njihov učinek na nakupno vedenje brazilskih porabnikov
Ključne besede:Brazilija, trženje, medkulturno delovanje, etnocentrizem, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj