izpis_h1_title_alt

Vpliv zadovoljstva kupcev na njihovo zavezanost podjetju Hilti Slovenija d.o.o. : diplomsko delo
ID Božič, Ana (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bozic2486.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, strojna industrija, podjetje, Hilti, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, prodaja, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Božič]
Leto izida:2006
Št. strani:47 str., 30 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10872 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16808422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1453
Število prenosov:245
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, machinery, enterprises, Hilti, company performance, business efficiency, marketing, sales, customer relationship, satisfaction, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj