izpis_h1_title_alt

Upravljanje z blagovnimi skupinami v podjetju Mercator : primer blagovne skupine Trajno mleko
ID Sadar, Tadej (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/sadar520.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, blagovne znamke, management, trženje, strategija, vrednotenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Sadar]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 31, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-14508 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19541734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:903
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, trademarks, management, marketing, strategy, valuation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj