izpis_h1_title_alt

Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanje : primer Emporium v Ljubljani
ID Kuzma, Helena (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kuzma20.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, prodajalna, Emporium, prodaja, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, okolje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Kuzma]
Leto izida:2001
Št. strani:39 str., 17 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2872 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12134374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1970
Število prenosov:344
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Emporium, shops, sales, purchasing, consumer, consumer psychology, environment, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj