izpis_h1_title_alt

Upravljanje z blagovnimi skupinami na primeru ženskih dezodorantov : diplomsko delo
ID Vrbos, Andreja (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/vrbos521.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, proizvodi, blagovne znamke, management, planiranje, ocene, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Vrbos]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-14509 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:19542502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:604
Število prenosov:116
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, products, trademarks, management, planning, evaluation, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj