izpis_h1_title_alt

Osrediščenost v stranki : obravnava koncepta v teoriji in praksi
Lieber, Jerca (Avtor), Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lieber1412-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, management, storitve, razvoj, teorija, praksa, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2014
Založnik:[J. Lieber]
Št. strani:II, 69, 4 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22213606 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:596
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Customer-centricity: discussion on the concept in theory and practice
Ključne besede:marketing, relationship marketing, customer relationship, management, services, development, theory, practice, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj