izpis_h1_title_alt

Osrediščenost v stranki : obravnava koncepta v teoriji in praksi
ID Lieber, Jerca (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lieber1412-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, management, storitve, razvoj, teorija, praksa, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Lieber]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 69, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-70388 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22213606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1264
Število prenosov:191
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Customer-centricity: discussion on the concept in theory and practice
Ključne besede:marketing, relationship marketing, customer relationship, management, services, development, theory, practice, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj