izpis_h1_title_alt

Vpliv cenovne akcije pospeševanja prodaje na izbiro blagovne znamke v podjetju Merkur, d.d. : diplomsko delo
ID Košnjek, Tina (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kosnjek2523.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, pospeševanje prodaje, blagovne znamke, izbira, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Košnjek]
Leto izida:2006
Št. strani:58 str., 26 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10958 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:16846054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:983
Število prenosov:210
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Merkur, marketing, sales promotion, trademarks, choice, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj