izpis_h1_title_alt

Trženjske strategije trgovskih podjetij v trgovini na drobno z živili v Sloveniji v času gospodarske krize in po njej : magistrsko delo
ID Dakič, Polona (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dakic3520-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, prehrana, trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, krize, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Dakič]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 67, 33 str.
PID:20.500.12556/RUL-113599 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25318374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:783
Število prenosov:81
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategies of grocery retailers in Slovenia during and after the economic recession
Ključne besede:Slovenia, trade, retail trade, nutrition, marketing, business communication, consumer behaviour, crises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj