Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Hana Šuster Erjavec:
Vpliv tržne strukture na zadovoljstvo porabnikov storitev
Magistrska dela (53)
Marko Mihaljević:
Pomen statusne identifikacije pri odločitvi posameznika za nakup sistema pametne hiše
Katarina Kralj:
Zasnova sistema za ravnanje odnosov s strankami na primeru Gospodarske zbornice Slovenije
Anita Kovačič:
Trženje in vrednosti premoženja slovenskih podjetij
Matjaž Vodušek:
Informacijska podpora trženju storitev s poudarkom na trženju telekomunikacijskih storitev
Stanislav Blatnik:
Grozdenje in konkurenčnost dobaviteljev avtomobilske industrije v Sloveniji
Tomaž Kozorog:
Management odnosov z odjemalci na medorganizacijskem trgu - primer podjetja TKK
Rok Primožič:
Pomen zasebnosti in varnosti pri ustvarjanju zaupanja na internetu
Polonca Črnigoj:
Oblikovanje strategije nabave v trgovskem podjetju Topdom
Gorazd Kos:
Svetovni splet kot tržna pot za prodajo zdravil brez recepta v Sloveniji
Karmen Makarovič Vendramin:
Analiza globalnega trga energetskega premoga
Manca Jan:
Analiza vrednotenja sistemov CRM
Matej Žinko:
Ustvarjanje vrednosti na medorganizacijskem trgu - konceptualni model
Martina Malinović:
Vpliv razvitosti managementa odnosov z odjemalci na poslovno uspešnost hotelskih podjetij
Petra Železnikar:
Razvoj nove bančne storitve "varno stanovanjsko posojilo"
Janez Vocovnik:
Privzemanje naprednih programskih rešitev za elektronsko trgovanje na medorganizacijskem trgu v Sloveniji
Gregor Goslar:
Merjenje uspešnosti slovenske nabavne verige zelenjave
Vanja Zajc:
Vpliv vizualne podobe izdelkov s trgovinsko blagovno znamko na nakupne odločitve
Tjaša Plut, Mateja Zorec:
Trg energentov v Sloveniji in napoved njihove porabe z uporabo analize časovnih vrst
Ivo Ivanovski:
Congress tourism as a new product benefits for Skopje fair and its consumers
Jerca Lieber:
Osrediščenost v stranki
Petra Novak:
Dejavniki vključevanja v programe zvestobe
Lija Kondrič:
Zagotavljanje kakovosti podatkov in informacij za management odnosov z odjemalci
Lea Rojnik:
Analiza dejavnikov zamenjave dobavitelja električne energije za gospodinjstva
Tesa Gregorc:
The impact of value co-creation on consumer loyalty in automotive industry
Damjan Krese:
Vpliv embalaže na zaznavanje kakovosti in nakupno odločitev na primeru slovenskega medu
Alenka Turk Ozimek:
Učinki sistema medsebojno zamenljivih zdravil z najvišjo priznano vrednostjo na dinamiko prodaje inovativnih zdravil v Sloveniji na primeru statinov
Alenka Cok:
Country-of-origin effect on coffee purchase by Italian consumers
Manca Tjaša Hostnik:
Strategija trženja mobilne banke za poslovne stranke
Ema Janžekovič:
Razvoj novega koncepta trgovine z biokozmetiko
Miloš Fidler:
Razvoj in evalvacija konceptualnega modela za uporabo podatkov v poslovnih pogajanjih
Andrej Blaha:
Uporaba verjetnostnih modelov za napovedovanje prihodnjih nakupov strank na primeru izbranega podjetja
Katja Klun Dobrila:
Uvajanje novega cepiva na slovenski trg
Maja Zorc:
Management blagovnih skupin na primeru blagovne skupine žensko spodnje perilo
Urška Rifelj:
Analiza dejavnikov uspeha pri razvoju novih brezalkoholnih pijač v Sloveniji
Brigita Primc:
Dejavniki odločanja pri prenovi in ukinitvi izdelka
Lejla Hodović:
Student perception of service quality
Špela Rehberger:
Analiza vpliva uvajanja sistema CRM na preoblikovanje poslovnih procesov v izbranem podjetju
Beti Oražem:
Učinki pospeševanja prodaje na primeru brezalkoholne pijače v Sloveniji
Marjeta Štepec:
Vloga strategije, organizacijske strukture in kulture v internacionalizaciji podjetja
Urša Erjavec:
Analiza nakupnega vedenja kupcev v trafikah
Severin Stepan:
Consumer ethnocentrism, affinity, animosity and disidentification, and their effects on the purchase behavior of Brazilian consumers
Tina Geč, Lejla Perviz:
Consumer animosity and foreign product purchase
Peter Kecelj:
Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
Lea Murn:
Razvoj koncepta pametne hiše s pristopom soustvarjanja vrednosti
Katarina Meze:
Napovedovanje povpraševanja za izdelke vsakodnevne rabe
Pika Pöschl:
Napovedovanje porabe premoga za daljinsko ogrevanje v Energetiki Ljubljana z uporabo analize časovnih vrst
Ana Martek:
Analiza nakupnih odločitev imetnikov mnogoterih kartic zvestobe trgovcev z živili
Polona Dakič:
Trženjske strategije trgovskih podjetij v trgovini na drobno z živili v Sloveniji v času gospodarske krize in po njej
Andrej Grosar:
Vpliv tehnologije na nakupne navade porabnikov
Ivana Spirovska:
The relationship marketing as a retention tool in commercial banks
Maša Nabernik:
Dejavniki nakupa in uporabe prehranskih dopolnil pri slovenskih potrošnicah
Taisiya Stepankina:
Application of data mining techniques during marketing planning stages
David Razumić:
Razvoj trženjske strategije za družabno igro The Awkward silence
Diplomska dela (70)
Enej Peroša:
"Bitka med blagovnimi znamkami"
Helena Kuzma:
Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanje
Nataša Per:
Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanja
Polona Stepišnik:
Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisinga
Urška Mlinarič:
Analiza tržnih poti v podjetju Mesarija Mlinarič, d.o.o., Lesce
Primož Novak:
Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v Sloveniji
Iris Lanščak:
Ravnanje z odnosi do strank v bankah
Snežana Knežević:
Uporaba izkopavanja podatkov
Gorazd Bedenčič:
Dejavniki zadovoljstva zavarovalnih zastopnikov Adriatica v poslovni enoti Ljubljana
Franc Sinic:
Trženje filtrov in združilnikov za različne TV kanale
Andrej Vraničar:
Tržne poti za izdelke blagovnih znamk TBS in Helly Hansen z vidika grosista Seaway Group
Katja Cestnik:
Elektronsko bančništvo
Primož Reškovac:
Trženje storitve ADSL
Jelena Šešum:
Dajavniki [!] prodaje vina na medorganizacijskem trgu
Andrej Marinič:
Vpliv regulacije na trg avtomobilskih rezervnih delov
Sabina Lavrič:
Upravljanje oskrbne verige v podjetju
Katja Zorc:
Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mesto
Katarina Petrovčič:
Obnašanje otrok in staršev pri nakupovanju prehrambenih izdelkov, s poudarkom na vplivu embalaže
Klara Samotorčan:
Pot do lastne franšizne enote z zornega kota franšizojemalca na primeru Nordsee
Ana Pantoš:
Analiza dejavnikov najema jadrnic
Nina Štrajhar:
Trženje v cestnem blagovnem transportu
Bojana Bandulić:
Zaznana kakovost trgovskih blagovnih znamk
Silvija Vodišek:
Nakupne navade slovenskih potrošnikov svežega mesa
Zdenka Sivec:
Vloga embalaže pri nakupni odločitvi
Nina Glavič:
Trženje avtomobilskih zavarovanj preko interneta
Jasmina Kovačič:
Državne pomoči v izbranih državah Evropske unije
Margareta Dončić:
Vpliv zadovoljstva porabnikov na njihovo ponakupno vedenje
Natan Hojč:
Tržna raziskava za revijo Maximum Performance
Rok Primožič:
Internet in pravica do zasebnosti
Marko Stijepić:
Spletna trgovina kot oblika vstopa na tuje trge
Ana Božič:
Vpliv zadovoljstva kupcev na njihovo zavezanost podjetju Hilti Slovenija d.o.o.
Nina Obradović:
Analiza konkurence na področju poslovnih izobraževanj v Sloveniji
Tina Košnjek:
Vpliv cenovne akcije pospeševanja prodaje na izbiro blagovne znamke v podjetju Merkur, d.d.
Tanja Staniša:
Vpliv pojava diskontnih trgovcev na prodajo izdelka trgovskih blagovnih znamk
Jure Sluga:
Trimov tehnološki park Vyazniki - pospeševalec vstopanja slovenskih podjetij na ruski trg
Aleš Mendiževec:
Vpliv spletne prodaje končnim uporabnikom na posrednike na tržni poti
Edina Ferhatović:
Zvestoba in življenjska vrednost odjemalcev
Polona Muhič:
Analiza cenovne konkurence pri prodaji šolskih in pisarniških potrebščin na področju Novega mesta
Barbara Kočar:
Analiza nakupnega procesa na trgu igrač
Anže Šušteršič:
Vpliv makroekonomskih razmer na nakupe v diskontnih prodajalnah
Žan Pritržnik:
Tržne poti pri prodaji lesenih hiš v podjetju Smreka d.o.o.
Tadej Sadar:
Upravljanje z blagovnimi skupinami v podjetju Mercator
Andreja Vrbos:
Upravljanje z blagovnimi skupinami na primeru ženskih dezodorantov
Eva Sklepič:
Dejavniki nakupa zdrave hrane
Darja Sintič:
Spletna trgovina na medorganizacijskem trgu
Gašper Kastelic:
Trženjska strategija za izdelek Ozon Clean
Jasmina Krašovec:
Pozitivni učinki dogovarjanj med podjetji
Jan Jerina:
Premijske trgovske znamke v Sloveniji
Mitja Meško:
Vpliv gospodarske krize na nakup avtomobila z vidika porabnikov in prodajalcev
Ana Basić:
Analiza trženjskega spleta OTC zdravil
Jernej Horvat:
Uporaba mobilnega telefona za trženje na primeru trgovske dejavnosti
Aja Zebič:
Pomen elementov trženjskega spleta za zdravila brez recepta
Katja Pezdirc:
Strategija trženja konjeništva v Beli Krajini
Matija Čarman:
Trženje elektronskih knjig
Mateja Zaman:
Potrošni etnocentrizem in nakupno vedenje slovenskih porabnikov pri nakupu jagod
Aleš Koščak:
Analiza storitvenega procesa na primeru mikro podjetja Mediko
Polona Toni:
Analiza nakupnega vedenja na medorganizacijskem trgu gostinske opreme
Brigita Ferder:
Analiza kataloške prodaje v Sloveniji
Katarina Pogačnik:
Analiza tržnih poti ponudnikov športnih stav v Sloveniji
Petra Geč:
Primerjalna analiza zaznanih značilnosti znamk
Uroš Žagar:
Motiviranje posrednikov na tržni poti pri prodaji geografskega informacijskega sistema Quo
Katarina Križan:
Analiza slovenskega trga avtomobilskih zavarovanj
Aljaž Zlobec:
Prisotnost tradicionalnih zaščitenih slovenskih živil na policah živilskih trgovcev na drobno
Luka Paulič:
Analiza razvojnih možnosti kolesarskega turizma v gorskem turističnem centru Golte
Maja Jeraj:
Merjenje uspešnosti prenosa trženjskih sporočil na primeru farmacevtskega izdelka
Nataša Božič:
Tržne poti sodobne ekološke kmetije
Anita Penić Knep:
Razvoj trgovske blagovne znamke na področju izdelkov za osebno nego v času recesije
Irena Kunaj:
Ekološki prehrambeni proizvodi diskontnih in tradicionalnih trgovcev v očeh potrošnika
Martina Tina Peklaj:
Trženje neprofitnih organizacij na primeru društva Manas
Matevž Cimerman:
Trženje umetniških del
Druga dela (1)
Urša Jerše, Marijan Leban, Nina Smerdu, Miha Rajh, Teja Stamać:
Along the path of innovation to market success