izpis_h1_title_alt

Dajavniki [!] prodaje vina na medorganizacijskem trgu : diplomsko delo
ID Šešum, Jelena (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sesum856.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, vinogradništvo, vinarstvo, podjetje, Vinska klet Goriška brda, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trg, trženje, medorganizacijsko trženje, ponudba, povpraševanje, poslovno komuniciranje, strategija trženja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Šešum]
Leto izida:2003
Št. strani:34 str., 13 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3932 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13786598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1389
Število prenosov:406
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, viticulture, wine-business, enterprises, Vinska klet Goriška brda, company performance, business efficiency, market, marketing, intercompany marketing, supply, demand, business communication, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj