izpis_h1_title_alt

Zasnova sistema za ravnanje odnosov s strankami na primeru Gospodarske zbornice Slovenije : magistrsko delo
ID Kralj, Katarina (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dmitrović, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kralj419.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, management, zgodovina, razvoj, sistemi, informacijski sistemi, baze podatkov, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, case study, Slovenija, GZS
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kralj]
Leto izida:2004
Št. strani:98 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4764 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:14976742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1207
Število prenosov:214
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, management, history, development, systems, information systems, data base, electronic commerce, electronic marketing, information technology, case study, Slovenia, Slovenian Chamber of Commerce

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj