Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Jera Gregorc:
Povezanost športne dejavnosti predšolskih otrok in njihovih staršev z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja
MSc theses (12)
Petra Tratnik:
Uporaba plesnih elementov v plesnem gledališču pri študentih predšolske vzgoje
Nina Urbančič:
Primerjava poučevanja prevala naprej med vzgojitelji v vrtcih in učitelji prve triade osnovne šole v Osrednji Sloveniji
Tilen Stenovec:
Implementiranje gibalnih izzivov v izbrano tematsko orientacijsko pot "Skrivnost preddvorskih štorkelj"
Alenka Humar:
Vpliv različnih vrst gibalnih dejavnosti na gibalno učinkovitost slovenskih petletnih otrok
Anja Tegelj:
Integracija otroka na vozičku v oddelek s pomočjo plesnih delavnic
Damjana Debenec:
Spodbujanje zdravega načina življenja v razširjenem programu osnovne šole
Mateja Novljan:
Analiza izvajanja organiziranih gibalnih dejavnosti predšolskih otrok v naravi
Meta Hostnik:
Optimalna obremenitev otrok glede na njihovo gibalno učinkovitost
Eva Zavrl:
Razlike v izvajanju planinskih vsebin med vrtcem in šolo
Urška Žunič:
Pomen grobe motorike za dečka s hemofilijo
Saša Arh:
Analiza razlik v vzdržljivosti učencev tretjih razredov v izbrani slovenski in avstrijski osnovni šoli
Špela Ravnik:
Analiza razlik v vzdržljivosti pri učencih tretjih razredov v izbranih vaških in mestnih osnovnih šolah
BSc theses (100)
Urša Marc:
Razlike v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami
Polona Kopač:
Vpliv vedenja vzgojitelja na celostno odzivnost otrok pri gibalni dejavnosti
Andreja Prašnikar:
Povezanost gibalnih/športnih aktivnosti vzgojiteljic v povezavi z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja
Karmen Brklje:
Povezanost gibalne/športne aktivnosti in prehranskih navad predšolskih otrok in njihovih staršev v Beli krajini
Nina Velikonja:
Vzdržljivostni tek v predšolskem obdobju
Neža Obid:
Pohodništvo v gibalnem / športnem programu Mali sonček
Staša Lepen:
Analiza nekaterih dejavnikov zdravega življenjskega sloga bodočih vzgojiteljev
Mateja Jeglič:
Vključevanje predšolskih otrok v organizirane gibalne/športne dejavnosti
Anja Pišek:
Orientacijske igre v vrtcu
Alenka Gorenc:
Razlike v hoji predšolskih otrok
Martina Mohorič:
Gibalna dejavnost predšolskih otrok in njihovih staršev v občini Medvode
Klavdija Štrukelj:
Poškodbe predšolskih otrok pri gibalnih dejavnostih v otroškem vrtcu Ajdovščina
Natalija Majetič:
Analiza mnenj staršev in vzgojiteljev o gibalni aktivnosti na prostem
Vanja Gianini:
Razvoj koordinacije v predšolskem obdobju
Katja Osredkar:
Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu
Urška Gašperič:
Razlike v prilagajanju na vodo med šolskimi in predšolskimi otroki
Darja Malovrh:
Poškodbe predšolskih otrok pri gibalni dejavnosti v vrtcu
Manca Colarič:
Tekmovalnost v gibalnih igrah
Dragana Jevtić:
Predlogi za dejavnosti predšolskih otrok na Zelenici
Teja Sušnik:
Razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju
Anica Radaković:
Prva pomoč v vrtcu
Nika Marenče:
Celosten odziv slovenskih in španskih otrok med izvajanjem gibalnih dejavnosti
Petra Gotar:
Pomen ravnotežja za varno gibanje v gorah v predšolskem obdobju
Mateja Žižek:
Načrtovanje gibalnih aktivnosti predšolskih otrok v gorenjski regiji
Kristina Bitenc Mavsar:
Spoznavanje vrednot skozi družabne igre izvedene po metodi igre v 2. starostnem obdobju
Karmen Hrast:
Gibalna učinkovitost predšolskih otrok pri plezanju
Doris Bezjak Matijevič:
Naravne oblike gibanja v predšolskem obdobju
Patricija Markovšek:
Gibalna dejavnost vzgojiteljev
Špela Pirc:
Vključevanje otrok starih od enega do dveh let, v gibalni/športni program Mali sonček - modri
Urška Gabršček:
Razširitev programov v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti Soča v Tolminu
Maruša Oblak:
Priprava zimskega tabora za predšolske otroke v Domu pri izviru Završnice
Veronika Kobal:
Razlike med spoloma v vzdržljivosti predšolskih otrok
Maruša Čebulj:
Analiza gibalnih odzivov otrok na različno izvedbo gibalnih dejavnosti v vrtcu
Katja Kveder:
Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
Lea Čepon:
Analiza izbranih vidikov gibanja in zdravja predšolskih otrok v času epidemije
Tana Čater, Tina Podgoršek:
Pomen jahanja za razvoj koordinacije in ravnotežja pri predšolskih otrocih
Maša Močivnik:
Skladnost ležalnikov s spremembami v telesnih značilnostih otrok starih 5-7 let
Urška Miklavčič, Urška Mali Pisek:
Učinkovitost koncepta »igra-gibanje-razvoj« na trajnost znanja iz matematike in spremembe v ravnotežju v predšolskem obdobju
Lucija Žitko:
Pomen gibalnih dejavnosti za razvoj ravnotežja in koordinacije v prvi starostni skupini
Anja Jevnikar:
Gibalni program za razvoj moči v prvem starostnem obdobju
Neža Turk:
Gibalne dejavnosti otrok in njihovih staršev pred in med pandemijo COVID-19
Katarina Mikolič:
Razlike v razvoju koordinacije med 5 letnimi dečki in deklicami
Danilo Varga:
Razlike med 3, 5 in 7-letnimi otroki v gibljivosti nekaterih sklepov
Maksimiljan Vovk:
Analiza glasnosti med izvajanjem vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu
Nikola Pešić:
Osnove tee balla za razvijanje gibalnih sposobnosti otrok v predšolskem obdobju
Anica Hudelja:
Gibalna dejavnost in izbrani dejavniki zdravega načina življenja predšolskih otrok v Beli krajini
Nina Zupan:
Poškodbe otrok v predšolskem obdobju in usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje prve pomoči
Tanja Peklaj:
Pomen gibalno spodbudnega okolja pri razvoju hoje predšolskega otroka
Ana Marija Šuster:
Razvoj plezanja v predšolskem obdobju
Sanja Balažic:
Načrtovanje gibalnih dejavnosti predšolskih otrok v pomurski regiji
Martina Hrženjak:
Ideja za poučevanje smučanja v temeljni gibalni fazi
Jerneja Kržišnik:
Pomen planinstva v predšolskem obdobju
Sara Bizant:
Razvijanje vzdržljivosti z metodo igre v heterogenem oddelku
Laura Lovšin:
Pomen gibalnih dejavnosti pri razvoju ravnotežja predšolskih otrok
Sara Topić:
Razlike v materialnih pogojih za gibanje otrok med slovenskimi in bosanskimi vrtci
Ana Dolar:
Gibalne dejavnosti predšolskih otrok in njihovih staršev
Tjaša Likar:
Mnenja učiteljev smučanja o poučevanju v temeljni in športni gibalni fazi
Tea Kocijančič:
Ideje za poučevanje kolesarjenja v temeljni gibalni fazi
Petra Pucer:
Analiza izvedbe gibalnih dejavnosti pri urah dodatne strokovne pomoči v vrtcu
Melita Petrič:
Razlike v ravnotežju predšolskih otrok starih 1 in 3 leta
Mateja Golc:
Zimski tabor za predšolske otroke
Valentina Celarc:
Pomen koordinacije za gibalno učinkovitost otrok
Tilen Stenovec:
Analiza načrtovanja in izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu med metodo igre in klasičnimi metodami poučevanja
Mojca Kočevar:
Pomen pogostosti izvajanja načrtovanih gibalnih dejavnosti za gibalno učinkovitost otrok
Nuša Verdev:
Analiza izvajanja planinskih vsebin v vrtcu
Gordana Vukman:
Poučevanje rolanja v športni in temelji fazi
Klara Jordan:
Analiza vključevanja predšolskih otrok v organizirane gibalne dejavnosti
Anamarija Oven:
Vključevanje aktivnosti prve pomoči v vrtce
Mateja Rozman:
Ustvarjanje z gibom in ritmom v gibalnem/športnem programu Mali sonček v vrtcu Dobrova
Teja Ovčar:
Razlike v frekvenci srca med rednimi in izrednimi študenti Pedagoške fakultete
Špela Puntar:
Analiza mnenj vzgojiteljev o pomenu izvajanja različnih športnih zvrsti v vrtcu
Lara Bogataj:
Razlike med plezanjem in hojo po stopnicah v trenutno usvojenih stopnjah
Miha Dežman:
Povezava med pogostostjo izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu in gibalno aktivnostjo vzgojitelja
Ana Murn:
Varnost pri plezanju predšolskih otrok v naravnih plezališčih
Alenka Humar Resnik:
Metode za razvijanje vzdržljivosti v predšolskem obdobju
Erika Kastelic:
Koordinacija v orientacijskih igrah predšolskih otrok
Mirijam Skubin Juretič:
Vrtec Mali svet
Suzana Srnjak:
Razlike v načrtovanju učnega procesa med prvim in drugim starostnim obdobjem
Eva Berus:
Poučevanje smučanja v temeljni in športni gibalni fazi
Katja Vrhovec:
Možnosti uporabe tematsko-orientacijske poti v predšolskem obdobju
Petra Rebernik:
Analiza znanja vzgojiteljev o pripomočkih za razvoj koordinacije
Petra Kic:
Moč in plezanje v predšolskem obdobju
Sara Žvab:
Pomen integracije posturalnih in dinamičnih refleksov za otrokov razvoj po nevrosenzomotorični metodi dr. Masgutove
Marilen Polajžer:
Ideje za vključevanje projekta Sports4Peace v gibalne dejavnosti v predšolskem obdobju
Neža Majcen:
Koordinacija v povezavi s plezanjem predšolskih otrok
Maruša Koren:
Pomen izvajanja gibalnih aktivnosti pred vodenimi dejavnostmi v vrtcu
Mira Dolenc:
Kostno-mišična obolenja vzgojiteljev predšolskih otrok
Tjaša Zajc:
Pomen metode igre pri usvajanju finomotoričnih gibanj
Špela Mihelčič:
Učinki 3-tedenskega programa vadbe na gibalni razvoj deklice z zaostankom v razvoju
Lucija Černe:
Učinkovitost individualne vadbe za izboljšanje moči pri otroku s hipotonijo
Ana Marija Krč:
Stopalni lok predšolskega otroka
Nika Berlogar:
Spremljanje otrokovega gibalnega razvoja v predšolskem obdobju
Ksenja Mesojedec:
Razvoj drobnih gibov pri 3-4 letnih otrocih
Barbara Plazar:
Načini izvajanja pohodništva v družinah s predšolskimi otroki
Sabina Centa:
Analiza učinkov gibalnih dejavnosti na izbrane kurikularne vsebine
Petra Kuralt:
Rokomet v prvem razredu osnovne šole
Alen Vidervol:
Kolesarjenje 4-5 letnih otrok na vasi in v mestu
Cristina Santos Caserman, Veronika Zakrajšek:
Analiza drobnih gibov 2-3-letnih otrok
Lara Babnik, Anita Nuždić:
Razvoj odločitvenega ključa za izbiro primernih tematskih poti v predšolskem obdobju v okolici Ljubljane
Mateja Rudolf:
Motivi za izvajanje sprehodov v vrtcu
Other documents (14)
Jera Gregorc:
The influence of climbing skills program on physical efficiency during preschool period
100 jezikov na čutni poti
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Jera Gregorc, Mateja Videmšek, Damir Karpljuk, Jože Štihec:
Značilnosti gibalnih/športnih dejavnosti in specifičnosti v spodbujanju gibanja predšolskih otrok
Janja Kunstelj:
Vpliv pogostosti organizirane gibalne vadbe na gibalno učinkovitost otrok
Petra Tomšič:
Razlike v gibalni učinkovitosti med dečki in deklicami starimi štiri in šest let
Urška Bartol:
Primerjava koncepta "Igra - gibanje - razvoj" in programa NTC-učenje
Jera Gregorc, Alenka Cemič:
Svoboda igre in igrivosti v avtonomiji načrtovanja po konceptu "igra - gibanje- razvoj"
Jera Gregorc:
Povezanost izbranih dejavnikov okolja z zorenjem v predšolskem obdobju
Jera Gregorc, Maja Meško:
Analysis of the possibility of disseminating the "game-movement-development" approach in early childhood education
Jera Gregorc, Alenka Humar:
Vpliv različnih vrst gibalnih dejavnosti na otrokov razvoj
Maja Meško, Mateja Videmšek, Tasja Videmšek, Jože Štihec, Damir Karpljuk, Jera Gregorc:
Športna dejavnost, učni uspeh in samopodoba štirinajstletnih učencev in učenk
Jera Gregorc, Alenka Humar Resnik:
Analysis of the effectiveness of different types of distance learning
Filip Bregar, Julija Brudar, Tjaša Erjavec, Anita Kermavner, Manca Kukovičič, Erika Mohorčič, Špela Muha, Nika Nardin, Eva Šefic, Ana Vlahovič, Zlata Grofelnik, Tanja Jereb, Katja Polajnar, Ines Sabol, Petra Černe Oven, Gregor Jereb, Stojan Kostanjevec, Andreja Kukec:
Čist (hud) komplet za čisto čiste roke