Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Jera Gregorc: Povezanost športne dejavnosti predšolskih otrok in njihovih staršev z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja

MSc theses (12)

  1. Petra Tratnik: Uporaba plesnih elementov v plesnem gledališču pri študentih predšolske vzgoje
  2. Nina Urbančič: Primerjava poučevanja prevala naprej med vzgojitelji v vrtcih in učitelji prve triade osnovne šole v Osrednji Sloveniji
  3. Tilen Stenovec: Implementiranje gibalnih izzivov v izbrano tematsko orientacijsko pot "Skrivnost preddvorskih štorkelj"
  4. Alenka Humar: Vpliv različnih vrst gibalnih dejavnosti na gibalno učinkovitost slovenskih petletnih otrok
  5. Anja Tegelj: Integracija otroka na vozičku v oddelek s pomočjo plesnih delavnic
  6. Damjana Debenec: Spodbujanje zdravega načina življenja v razširjenem programu osnovne šole
  7. Mateja Novljan: Analiza izvajanja organiziranih gibalnih dejavnosti predšolskih otrok v naravi
  8. Meta Hostnik: Optimalna obremenitev otrok glede na njihovo gibalno učinkovitost
  9. Eva Zavrl: Razlike v izvajanju planinskih vsebin med vrtcem in šolo
  10. Urška Žunič: Pomen grobe motorike za dečka s hemofilijo
  11. Saša Arh: Analiza razlik v vzdržljivosti učencev tretjih razredov v izbrani slovenski in avstrijski osnovni šoli
  12. Špela Ravnik: Analiza razlik v vzdržljivosti pri učencih tretjih razredov v izbranih vaških in mestnih osnovnih šolah

BSc theses (100)

  1. Urša Marc: Razlike v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami
  2. Polona Kopač: Vpliv vedenja vzgojitelja na celostno odzivnost otrok pri gibalni dejavnosti
  3. Andreja Prašnikar: Povezanost gibalnih/športnih aktivnosti vzgojiteljic v povezavi z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja
  4. Karmen Brklje: Povezanost gibalne/športne aktivnosti in prehranskih navad predšolskih otrok in njihovih staršev v Beli krajini
  5. Nina Velikonja: Vzdržljivostni tek v predšolskem obdobju
  6. Neža Obid: Pohodništvo v gibalnem / športnem programu Mali sonček
  7. Staša Lepen: Analiza nekaterih dejavnikov zdravega življenjskega sloga bodočih vzgojiteljev
  8. Mateja Jeglič: Vključevanje predšolskih otrok v organizirane gibalne/športne dejavnosti
  9. Anja Pišek: Orientacijske igre v vrtcu
  10. Alenka Gorenc: Razlike v hoji predšolskih otrok
  11. Martina Mohorič: Gibalna dejavnost predšolskih otrok in njihovih staršev v občini Medvode
  12. Klavdija Štrukelj: Poškodbe predšolskih otrok pri gibalnih dejavnostih v otroškem vrtcu Ajdovščina
  13. Natalija Majetič: Analiza mnenj staršev in vzgojiteljev o gibalni aktivnosti na prostem
  14. Vanja Gianini: Razvoj koordinacije v predšolskem obdobju
  15. Katja Osredkar: Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu
  16. Urška Gašperič: Razlike v prilagajanju na vodo med šolskimi in predšolskimi otroki
  17. Darja Malovrh: Poškodbe predšolskih otrok pri gibalni dejavnosti v vrtcu
  18. Manca Colarič: Tekmovalnost v gibalnih igrah
  19. Dragana Jevtić: Predlogi za dejavnosti predšolskih otrok na Zelenici
  20. Teja Sušnik: Razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju
  21. Anica Radaković: Prva pomoč v vrtcu
  22. Nika Marenče: Celosten odziv slovenskih in španskih otrok med izvajanjem gibalnih dejavnosti
  23. Petra Gotar: Pomen ravnotežja za varno gibanje v gorah v predšolskem obdobju
  24. Mateja Žižek: Načrtovanje gibalnih aktivnosti predšolskih otrok v gorenjski regiji
  25. Kristina Bitenc Mavsar: Spoznavanje vrednot skozi družabne igre izvedene po metodi igre v 2. starostnem obdobju
  26. Karmen Hrast: Gibalna učinkovitost predšolskih otrok pri plezanju
  27. Doris Bezjak Matijevič: Naravne oblike gibanja v predšolskem obdobju
  28. Patricija Markovšek: Gibalna dejavnost vzgojiteljev
  29. Špela Pirc: Vključevanje otrok starih od enega do dveh let, v gibalni/športni program Mali sonček - modri
  30. Urška Gabršček: Razširitev programov v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti Soča v Tolminu
  31. Maruša Oblak: Priprava zimskega tabora za predšolske otroke v Domu pri izviru Završnice
  32. Veronika Kobal: Razlike med spoloma v vzdržljivosti predšolskih otrok
  33. Maruša Čebulj: Analiza gibalnih odzivov otrok na različno izvedbo gibalnih dejavnosti v vrtcu
  34. Katja Kveder: Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
  35. Lea Čepon: Analiza izbranih vidikov gibanja in zdravja predšolskih otrok v času epidemije
  36. Tana Čater, Tina Podgoršek: Pomen jahanja za razvoj koordinacije in ravnotežja pri predšolskih otrocih
  37. Maša Močivnik: Skladnost ležalnikov s spremembami v telesnih značilnostih otrok starih 5-7 let
  38. Urška Miklavčič, Urška Mali Pisek: Učinkovitost koncepta »igra-gibanje-razvoj« na trajnost znanja iz matematike in spremembe v ravnotežju v predšolskem obdobju
  39. Lucija Žitko: Pomen gibalnih dejavnosti za razvoj ravnotežja in koordinacije v prvi starostni skupini
  40. Anja Jevnikar: Gibalni program za razvoj moči v prvem starostnem obdobju
  41. Neža Turk: Gibalne dejavnosti otrok in njihovih staršev pred in med pandemijo COVID-19
  42. Katarina Mikolič: Razlike v razvoju koordinacije med 5 letnimi dečki in deklicami
  43. Danilo Varga: Razlike med 3, 5 in 7-letnimi otroki v gibljivosti nekaterih sklepov
  44. Maksimiljan Vovk: Analiza glasnosti med izvajanjem vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu
  45. Nikola Pešić: Osnove tee balla za razvijanje gibalnih sposobnosti otrok v predšolskem obdobju
  46. Anica Hudelja: Gibalna dejavnost in izbrani dejavniki zdravega načina življenja predšolskih otrok v Beli krajini
  47. Nina Zupan: Poškodbe otrok v predšolskem obdobju in usposobljenost vzgojiteljev za izvajanje prve pomoči
  48. Tanja Peklaj: Pomen gibalno spodbudnega okolja pri razvoju hoje predšolskega otroka
  49. Ana Marija Šuster: Razvoj plezanja v predšolskem obdobju
  50. Sanja Balažic: Načrtovanje gibalnih dejavnosti predšolskih otrok v pomurski regiji
  51. Martina Hrženjak: Ideja za poučevanje smučanja v temeljni gibalni fazi
  52. Jerneja Kržišnik: Pomen planinstva v predšolskem obdobju
  53. Sara Bizant: Razvijanje vzdržljivosti z metodo igre v heterogenem oddelku
  54. Laura Lovšin: Pomen gibalnih dejavnosti pri razvoju ravnotežja predšolskih otrok
  55. Sara Topić: Razlike v materialnih pogojih za gibanje otrok med slovenskimi in bosanskimi vrtci
  56. Ana Dolar: Gibalne dejavnosti predšolskih otrok in njihovih staršev
  57. Tjaša Likar: Mnenja učiteljev smučanja o poučevanju v temeljni in športni gibalni fazi
  58. Tea Kocijančič: Ideje za poučevanje kolesarjenja v temeljni gibalni fazi
  59. Petra Pucer: Analiza izvedbe gibalnih dejavnosti pri urah dodatne strokovne pomoči v vrtcu
  60. Melita Petrič: Razlike v ravnotežju predšolskih otrok starih 1 in 3 leta
  61. Mateja Golc: Zimski tabor za predšolske otroke
  62. Valentina Celarc: Pomen koordinacije za gibalno učinkovitost otrok
  63. Tilen Stenovec: Analiza načrtovanja in izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu med metodo igre in klasičnimi metodami poučevanja
  64. Mojca Kočevar: Pomen pogostosti izvajanja načrtovanih gibalnih dejavnosti za gibalno učinkovitost otrok
  65. Nuša Verdev: Analiza izvajanja planinskih vsebin v vrtcu
  66. Gordana Vukman: Poučevanje rolanja v športni in temelji fazi
  67. Klara Jordan: Analiza vključevanja predšolskih otrok v organizirane gibalne dejavnosti
  68. Anamarija Oven: Vključevanje aktivnosti prve pomoči v vrtce
  69. Mateja Rozman: Ustvarjanje z gibom in ritmom v gibalnem/športnem programu Mali sonček v vrtcu Dobrova
  70. Teja Ovčar: Razlike v frekvenci srca med rednimi in izrednimi študenti Pedagoške fakultete
  71. Špela Puntar: Analiza mnenj vzgojiteljev o pomenu izvajanja različnih športnih zvrsti v vrtcu
  72. Lara Bogataj: Razlike med plezanjem in hojo po stopnicah v trenutno usvojenih stopnjah
  73. Miha Dežman: Povezava med pogostostjo izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu in gibalno aktivnostjo vzgojitelja
  74. Ana Murn: Varnost pri plezanju predšolskih otrok v naravnih plezališčih
  75. Alenka Humar Resnik: Metode za razvijanje vzdržljivosti v predšolskem obdobju
  76. Erika Kastelic: Koordinacija v orientacijskih igrah predšolskih otrok
  77. Mirijam Skubin Juretič: Vrtec Mali svet
  78. Suzana Srnjak: Razlike v načrtovanju učnega procesa med prvim in drugim starostnim obdobjem
  79. Eva Berus: Poučevanje smučanja v temeljni in športni gibalni fazi
  80. Katja Vrhovec: Možnosti uporabe tematsko-orientacijske poti v predšolskem obdobju
  81. Petra Rebernik: Analiza znanja vzgojiteljev o pripomočkih za razvoj koordinacije
  82. Petra Kic: Moč in plezanje v predšolskem obdobju
  83. Sara Žvab: Pomen integracije posturalnih in dinamičnih refleksov za otrokov razvoj po nevrosenzomotorični metodi dr. Masgutove
  84. Marilen Polajžer: Ideje za vključevanje projekta Sports4Peace v gibalne dejavnosti v predšolskem obdobju
  85. Neža Majcen: Koordinacija v povezavi s plezanjem predšolskih otrok
  86. Maruša Koren: Pomen izvajanja gibalnih aktivnosti pred vodenimi dejavnostmi v vrtcu
  87. Mira Dolenc: Kostno-mišična obolenja vzgojiteljev predšolskih otrok
  88. Tjaša Zajc: Pomen metode igre pri usvajanju finomotoričnih gibanj
  89. Špela Mihelčič: Učinki 3-tedenskega programa vadbe na gibalni razvoj deklice z zaostankom v razvoju
  90. Lucija Černe: Učinkovitost individualne vadbe za izboljšanje moči pri otroku s hipotonijo
  91. Ana Marija Krč: Stopalni lok predšolskega otroka
  92. Nika Berlogar: Spremljanje otrokovega gibalnega razvoja v predšolskem obdobju
  93. Ksenja Mesojedec: Razvoj drobnih gibov pri 3-4 letnih otrocih
  94. Barbara Plazar: Načini izvajanja pohodništva v družinah s predšolskimi otroki
  95. Sabina Centa: Analiza učinkov gibalnih dejavnosti na izbrane kurikularne vsebine
  96. Petra Kuralt: Rokomet v prvem razredu osnovne šole
  97. Alen Vidervol: Kolesarjenje 4-5 letnih otrok na vasi in v mestu
  98. Cristina Santos Caserman, Veronika Zakrajšek: Analiza drobnih gibov 2-3-letnih otrok
  99. Lara Babnik, Anita Nuždić: Razvoj odločitvenega ključa za izbiro primernih tematskih poti v predšolskem obdobju v okolici Ljubljane
  100. Mateja Rudolf: Motivi za izvajanje sprehodov v vrtcu

Other documents (14)

  1. Jera Gregorc: The influence of climbing skills program on physical efficiency during preschool period
  2. 100 jezikov na čutni poti
  3. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  4. Jera Gregorc, Mateja Videmšek, Damir Karpljuk, Jože Štihec: Značilnosti gibalnih/športnih dejavnosti in specifičnosti v spodbujanju gibanja predšolskih otrok
  5. Janja Kunstelj: Vpliv pogostosti organizirane gibalne vadbe na gibalno učinkovitost otrok
  6. Petra Tomšič: Razlike v gibalni učinkovitosti med dečki in deklicami starimi štiri in šest let
  7. Urška Bartol: Primerjava koncepta "Igra - gibanje - razvoj" in programa NTC-učenje
  8. Jera Gregorc, Alenka Cemič: Svoboda igre in igrivosti v avtonomiji načrtovanja po konceptu "igra - gibanje- razvoj"
  9. Jera Gregorc: Povezanost izbranih dejavnikov okolja z zorenjem v predšolskem obdobju
  10. Jera Gregorc, Maja Meško: Analysis of the possibility of disseminating the "game-movement-development" approach in early childhood education
  11. Jera Gregorc, Alenka Humar: Vpliv različnih vrst gibalnih dejavnosti na otrokov razvoj
  12. Maja Meško, Mateja Videmšek, Tasja Videmšek, Jože Štihec, Damir Karpljuk, Jera Gregorc: Športna dejavnost, učni uspeh in samopodoba štirinajstletnih učencev in učenk
  13. Jera Gregorc, Alenka Humar Resnik: Analysis of the effectiveness of different types of distance learning
  14. Filip Bregar, Julija Brudar, Tjaša Erjavec, Anita Kermavner, Manca Kukovičič, Erika Mohorčič, Špela Muha, Nika Nardin, Eva Šefic, Ana Vlahovič, Zlata Grofelnik, Tanja Jereb, Katja Polajnar, Ines Sabol, Petra Černe Oven, Gregor Jereb, Stojan Kostanjevec, Andreja Kukec: Čist (hud) komplet za čisto čiste roke