Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Jera Gregorc: Povezanost športne dejavnosti predšolskih otrok in njihovih staršev z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja

MSc theses (10)

  1. Petra Tratnik: Uporaba plesnih elementov v plesnem gledališču pri študentih predšolske vzgoje
  2. Tilen Stenovec: Implementiranje gibalnih izzivov v izbrano tematsko orientacijsko pot "Skrivnost preddvorskih štorkelj"
  3. Alenka Humar: Vpliv različnih vrst gibalnih dejavnosti na gibalno učinkovitost slovenskih petletnih otrok
  4. Anja Tegelj: Integracija otroka na vozičku v oddelek s pomočjo plesnih delavnic
  5. Damjana Debenec: Spodbujanje zdravega načina življenja v razširjenem programu osnovne šole
  6. Mateja Novljan: Analiza izvajanja organiziranih gibalnih dejavnosti predšolskih otrok v naravi
  7. Meta Hostnik: Optimalna obremenitev otrok glede na njihovo gibalno učinkovitost
  8. Eva Zavrl: Razlike v izvajanju planinskih vsebin med vrtcem in šolo
  9. Urška Žunič: Pomen grobe motorike za dečka s hemofilijo
  10. Saša Arh: Analiza razlik v vzdržljivosti učencev tretjih razredov v izbrani slovenski in avstrijski osnovni šoli

BSc theses (93)

  1. Urša Marc: Razlike v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami
  2. Polona Kopač: Vpliv vedenja vzgojitelja na celostno odzivnost otrok pri gibalni dejavnosti
  3. Andreja Prašnikar: Povezanost gibalnih/športnih aktivnosti vzgojiteljic v povezavi z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja
  4. Karmen Brklje: Povezanost gibalne/športne aktivnosti in prehranskih navad predšolskih otrok in njihovih staršev v Beli krajini
  5. Nina Velikonja: Vzdržljivostni tek v predšolskem obdobju
  6. Neža Obid: Pohodništvo v gibalnem / športnem programu Mali sonček
  7. Staša Lepen: Analiza nekaterih dejavnikov zdravega življenjskega sloga bodočih vzgojiteljev
  8. Mateja Jeglič: Vključevanje predšolskih otrok v organizirane gibalne/športne dejavnosti
  9. Anja Pišek: Orientacijske igre v vrtcu
  10. Alenka Gorenc: Razlike v hoji predšolskih otrok
  11. Martina Mohorič: Gibalna dejavnost predšolskih otrok in njihovih staršev v občini Medvode
  12. Klavdija Štrukelj: Poškodbe predšolskih otrok pri gibalnih dejavnostih v otroškem vrtcu Ajdovščina
  13. Natalija Majetič: Analiza mnenj staršev in vzgojiteljev o gibalni aktivnosti na prostem
  14. Vanja Gianini: Razvoj koordinacije v predšolskem obdobju
  15. Katja Osredkar: Povezovanje gibalnih in matematičnih vsebin v vrtcu
  16. Urška Gašperič: Razlike v prilagajanju na vodo med šolskimi in predšolskimi otroki
  17. Darja Malovrh: Poškodbe predšolskih otrok pri gibalni dejavnosti v vrtcu
  18. Manca Colarič: Tekmovalnost v gibalnih igrah
  19. Dragana Jevtić: Predlogi za dejavnosti predšolskih otrok na Zelenici
  20. Teja Sušnik: Razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju
  21. Anica Radaković: Prva pomoč v vrtcu
  22. Nika Marenče: Celosten odziv slovenskih in španskih otrok med izvajanjem gibalnih dejavnosti
  23. Petra Gotar: Pomen ravnotežja za varno gibanje v gorah v predšolskem obdobju
  24. Mateja Žižek: Načrtovanje gibalnih aktivnosti predšolskih otrok v gorenjski regiji
  25. Kristina Bitenc Mavsar: Spoznavanje vrednot skozi družabne igre izvedene po metodi igre v 2. starostnem obdobju
  26. Karmen Hrast: Gibalna učinkovitost predšolskih otrok pri plezanju
  27. Doris Bezjak Matijevič: Naravne oblike gibanja v predšolskem obdobju
  28. Patricija Markovšek: Gibalna dejavnost vzgojiteljev
  29. Špela Pirc: Vključevanje otrok starih od enega do dveh let, v gibalni/športni program Mali sonček - modri
  30. Urška Gabršček: Razširitev programov v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti Soča v Tolminu
  31. Maruša Oblak: Priprava zimskega tabora za predšolske otroke v Domu pri izviru Završnice
  32. Veronika Kobal: Razlike med spoloma v vzdržljivosti predšolskih otrok
  33. Maruša Čebulj: Analiza gibalnih odzivov otrok na različno izvedbo gibalnih dejavnosti v vrtcu
  34. Katja Kveder: Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
  35. Lea Čepon: Analiza izbranih vidikov gibanja in zdravja predšolskih otrok v času epidemije
  36. Maša Močivnik: Skladnost ležalnikov s spremembami v telesnih značilnostih otrok starih 5-7 let
  37. Anja Jevnikar: Gibalni program za razvoj moči v prvem starostnem obdobju
  38. Neža Turk: Gibalne dejavnosti otrok in njihovih staršev pred in med pandemijo COVID-19
  39. Katarina Mikolič: Razlike v razvoju koordinacije med 5 letnimi dečki in deklicami
  40. Danilo Varga: Razlike med 3, 5 in 7-letnimi otroki v gibljivosti nekaterih sklepov
  41. Maksimiljan Vovk: Analiza glasnosti med izvajanjem vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu
  42. Nikola Pešić: Osnove tee balla za razvijanje gibalnih sposobnosti otrok v predšolskem obdobju
  43. Anica Hudelja: Gibalna dejavnost in izbrani dejavniki zdravega načina življenja predšolskih otrok v Beli krajini
  44. Tanja Peklaj: Pomen gibalno spodbudnega okolja pri razvoju hoje predšolskega otroka
  45. Ana Marija Šuster: Razvoj plezanja v predšolskem obdobju
  46. Sanja Balažic: Načrtovanje gibalnih dejavnosti predšolskih otrok v pomurski regiji
  47. Martina Hrženjak: Ideja za poučevanje smučanja v temeljni gibalni fazi
  48. Jerneja Kržišnik: Pomen planinstva v predšolskem obdobju
  49. Sara Bizant: Razvijanje vzdržljivosti z metodo igre v heterogenem oddelku
  50. Laura Lovšin: Pomen gibalnih dejavnosti pri razvoju ravnotežja predšolskih otrok
  51. Sara Topić: Razlike v materialnih pogojih za gibanje otrok med slovenskimi in bosanskimi vrtci
  52. Ana Dolar: Gibalne dejavnosti predšolskih otrok in njihovih staršev
  53. Tjaša Likar: Mnenja učiteljev smučanja o poučevanju v temeljni in športni gibalni fazi
  54. Tea Kocijančič: Ideje za poučevanje kolesarjenja v temeljni gibalni fazi
  55. Petra Pucer: Analiza izvedbe gibalnih dejavnosti pri urah dodatne strokovne pomoči v vrtcu
  56. Melita Petrič: Razlike v ravnotežju predšolskih otrok starih 1 in 3 leta
  57. Mateja Golc: Zimski tabor za predšolske otroke
  58. Valentina Celarc: Pomen koordinacije za gibalno učinkovitost otrok
  59. Tilen Stenovec: Analiza načrtovanja in izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu med metodo igre in klasičnimi metodami poučevanja
  60. Mojca Kočevar: Pomen pogostosti izvajanja načrtovanih gibalnih dejavnosti za gibalno učinkovitost otrok
  61. Nuša Verdev: Analiza izvajanja planinskih vsebin v vrtcu
  62. Gordana Vukman: Poučevanje rolanja v športni in temelji fazi
  63. Klara Jordan: Analiza vključevanja predšolskih otrok v organizirane gibalne dejavnosti
  64. Anamarija Oven: Vključevanje aktivnosti prve pomoči v vrtce
  65. Mateja Rozman: Ustvarjanje z gibom in ritmom v gibalnem/športnem programu Mali sonček v vrtcu Dobrova
  66. Teja Ovčar: Razlike v frekvenci srca med rednimi in izrednimi študenti Pedagoške fakultete
  67. Špela Puntar: Analiza mnenj vzgojiteljev o pomenu izvajanja različnih športnih zvrsti v vrtcu
  68. Lara Bogataj: Razlike med plezanjem in hojo po stopnicah v trenutno usvojenih stopnjah
  69. Miha Dežman: Povezava med pogostostjo izvajanja gibalnih dejavnosti v vrtcu in gibalno aktivnostjo vzgojitelja
  70. Ana Murn: Varnost pri plezanju predšolskih otrok v naravnih plezališčih
  71. Alenka Humar Resnik: Metode za razvijanje vzdržljivosti v predšolskem obdobju
  72. Erika Kastelic: Koordinacija v orientacijskih igrah predšolskih otrok
  73. Mirijam Skubin Juretič: Vrtec Mali svet
  74. Suzana Srnjak: Razlike v načrtovanju učnega procesa med prvim in drugim starostnim obdobjem
  75. Eva Berus: Poučevanje smučanja v temeljni in športni gibalni fazi
  76. Katja Vrhovec: Možnosti uporabe tematsko-orientacijske poti v predšolskem obdobju
  77. Petra Rebernik: Analiza znanja vzgojiteljev o pripomočkih za razvoj koordinacije
  78. Petra Kic: Moč in plezanje v predšolskem obdobju
  79. Sara Žvab: Pomen integracije posturalnih in dinamičnih refleksov za otrokov razvoj po nevrosenzomotorični metodi dr. Masgutove
  80. Marilen Polajžer: Ideje za vključevanje projekta Sports4Peace v gibalne dejavnosti v predšolskem obdobju
  81. Neža Majcen: Koordinacija v povezavi s plezanjem predšolskih otrok
  82. Maruša Koren: Pomen izvajanja gibalnih aktivnosti pred vodenimi dejavnostmi v vrtcu
  83. Mira Dolenc: Kostno-mišična obolenja vzgojiteljev predšolskih otrok
  84. Tjaša Zajc: Pomen metode igre pri usvajanju finomotoričnih gibanj
  85. Špela Mihelčič: Učinki 3-tedenskega programa vadbe na gibalni razvoj deklice z zaostankom v razvoju
  86. Lucija Černe: Učinkovitost individualne vadbe za izboljšanje moči pri otroku s hipotonijo
  87. Ana Marija Krč: Stopalni lok predšolskega otroka
  88. Nika Berlogar: Spremljanje otrokovega gibalnega razvoja v predšolskem obdobju
  89. Ksenja Mesojedec: Razvoj drobnih gibov pri 3-4 letnih otrocih
  90. Barbara Plazar: Načini izvajanja pohodništva v družinah s predšolskimi otroki
  91. Sabina Centa: Analiza učinkov gibalnih dejavnosti na izbrane kurikularne vsebine
  92. Petra Kuralt: Rokomet v prvem razredu osnovne šole
  93. Alen Vidervol: Kolesarjenje 4-5 letnih otrok na vasi in v mestu

Other documents (15)

  1. Jera Gregorc: The influence of climbing skills program on physical efficiency during preschool period
  2. 100 jezikov na čutni poti
  3. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  4. Jera Gregorc, Mateja Videmšek, Damir Karpljuk, Jože Štihec: Značilnosti gibalnih/športnih dejavnosti in specifičnosti v spodbujanju gibanja predšolskih otrok
  5. Janja Kunstelj: Vpliv pogostosti organizirane gibalne vadbe na gibalno učinkovitost otrok
  6. Petra Tomšič: Razlike v gibalni učinkovitosti med dečki in deklicami starimi štiri in šest let
  7. Urška Bartol: Primerjava koncepta "Igra - gibanje - razvoj" in programa NTC-učenje
  8. Jera Gregorc, Alenka Cemič: Svoboda igre in igrivosti v avtonomiji načrtovanja po konceptu "igra - gibanje- razvoj"
  9. Jera Gregorc: Povezanost izbranih dejavnikov okolja z zorenjem v predšolskem obdobju
  10. Jera Gregorc: Povezanost izbranih dejavnikov okolja z zorenjem v predšolskem obdobju
  11. Jera Gregorc, Maja Meško: Analysis of the possibility of disseminating the "game-movement-development" approach in early childhood education
  12. Jera Gregorc, Alenka Humar: Vpliv različnih vrst gibalnih dejavnosti na otrokov razvoj
  13. Maja Meško, Mateja Videmšek, Tasja Videmšek, Jože Štihec, Damir Karpljuk, Jera Gregorc: Športna dejavnost, učni uspeh in samopodoba štirinajstletnih učencev in učenk
  14. Jera Gregorc, Alenka Humar Resnik: Analysis of the effectiveness of different types of distance learning
  15. Filip Bregar, Julija Brudar, Tjaša Erjavec, Anita Kermavner, Manca Kukovičič, Erika Mohorčič, Špela Muha, Nika Nardin, Eva Šefic, Ana Vlahovič, Zlata Grofelnik, Tanja Jereb, Katja Polajnar, Ines Sabol, Petra Černe Oven, Gregor Jereb, Stojan Kostanjevec, Andreja Kukec: Čist (hud) komplet za čisto čiste roke