Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Hana Šuster Erjavec:
Vpliv tržne strukture na zadovoljstvo porabnikov storitev
MSc theses (53)
Marko Mihaljević:
Pomen statusne identifikacije pri odločitvi posameznika za nakup sistema pametne hiše
Katarina Kralj:
Zasnova sistema za ravnanje odnosov s strankami na primeru Gospodarske zbornice Slovenije
Anita Kovačič:
Trženje in vrednosti premoženja slovenskih podjetij
Matjaž Vodušek:
Informacijska podpora trženju storitev s poudarkom na trženju telekomunikacijskih storitev
Stanislav Blatnik:
Grozdenje in konkurenčnost dobaviteljev avtomobilske industrije v Sloveniji
Tomaž Kozorog:
Management odnosov z odjemalci na medorganizacijskem trgu - primer podjetja TKK
Rok Primožič:
Pomen zasebnosti in varnosti pri ustvarjanju zaupanja na internetu
Polonca Črnigoj:
Oblikovanje strategije nabave v trgovskem podjetju Topdom
Gorazd Kos:
Svetovni splet kot tržna pot za prodajo zdravil brez recepta v Sloveniji
Karmen Makarovič Vendramin:
Analiza globalnega trga energetskega premoga
Manca Jan:
Analiza vrednotenja sistemov CRM
Matej Žinko:
Ustvarjanje vrednosti na medorganizacijskem trgu - konceptualni model
Martina Malinović:
Vpliv razvitosti managementa odnosov z odjemalci na poslovno uspešnost hotelskih podjetij
Petra Železnikar:
Razvoj nove bančne storitve "varno stanovanjsko posojilo"
Janez Vocovnik:
Privzemanje naprednih programskih rešitev za elektronsko trgovanje na medorganizacijskem trgu v Sloveniji
Gregor Goslar:
Merjenje uspešnosti slovenske nabavne verige zelenjave
Vanja Zajc:
Vpliv vizualne podobe izdelkov s trgovinsko blagovno znamko na nakupne odločitve
Tjaša Plut, Mateja Zorec:
Trg energentov v Sloveniji in napoved njihove porabe z uporabo analize časovnih vrst
Ivo Ivanovski:
Congress tourism as a new product benefits for Skopje fair and its consumers
Jerca Lieber:
Osrediščenost v stranki
Petra Novak:
Dejavniki vključevanja v programe zvestobe
Lija Kondrič:
Zagotavljanje kakovosti podatkov in informacij za management odnosov z odjemalci
Lea Rojnik:
Analiza dejavnikov zamenjave dobavitelja električne energije za gospodinjstva
Tesa Gregorc:
The impact of value co-creation on consumer loyalty in automotive industry
Damjan Krese:
Vpliv embalaže na zaznavanje kakovosti in nakupno odločitev na primeru slovenskega medu
Alenka Turk Ozimek:
Učinki sistema medsebojno zamenljivih zdravil z najvišjo priznano vrednostjo na dinamiko prodaje inovativnih zdravil v Sloveniji na primeru statinov
Alenka Cok:
Country-of-origin effect on coffee purchase by Italian consumers
Manca Tjaša Hostnik:
Strategija trženja mobilne banke za poslovne stranke
Ema Janžekovič:
Razvoj novega koncepta trgovine z biokozmetiko
Miloš Fidler:
Razvoj in evalvacija konceptualnega modela za uporabo podatkov v poslovnih pogajanjih
Andrej Blaha:
Uporaba verjetnostnih modelov za napovedovanje prihodnjih nakupov strank na primeru izbranega podjetja
Katja Klun Dobrila:
Uvajanje novega cepiva na slovenski trg
Maja Zorc:
Management blagovnih skupin na primeru blagovne skupine žensko spodnje perilo
Urška Rifelj:
Analiza dejavnikov uspeha pri razvoju novih brezalkoholnih pijač v Sloveniji
Brigita Primc:
Dejavniki odločanja pri prenovi in ukinitvi izdelka
Lejla Hodović:
Student perception of service quality
Špela Rehberger:
Analiza vpliva uvajanja sistema CRM na preoblikovanje poslovnih procesov v izbranem podjetju
Beti Oražem:
Učinki pospeševanja prodaje na primeru brezalkoholne pijače v Sloveniji
Marjeta Štepec:
Vloga strategije, organizacijske strukture in kulture v internacionalizaciji podjetja
Urša Erjavec:
Analiza nakupnega vedenja kupcev v trafikah
Severin Stepan:
Consumer ethnocentrism, affinity, animosity and disidentification, and their effects on the purchase behavior of Brazilian consumers
Tina Geč, Lejla Perviz:
Consumer animosity and foreign product purchase
Peter Kecelj:
Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
Lea Murn:
Razvoj koncepta pametne hiše s pristopom soustvarjanja vrednosti
Katarina Meze:
Napovedovanje povpraševanja za izdelke vsakodnevne rabe
Pika Pöschl:
Napovedovanje porabe premoga za daljinsko ogrevanje v Energetiki Ljubljana z uporabo analize časovnih vrst
Ana Martek:
Analiza nakupnih odločitev imetnikov mnogoterih kartic zvestobe trgovcev z živili
Polona Dakič:
Trženjske strategije trgovskih podjetij v trgovini na drobno z živili v Sloveniji v času gospodarske krize in po njej
Andrej Grosar:
Vpliv tehnologije na nakupne navade porabnikov
Ivana Spirovska:
The relationship marketing as a retention tool in commercial banks
Maša Nabernik:
Dejavniki nakupa in uporabe prehranskih dopolnil pri slovenskih potrošnicah
Taisiya Stepankina:
Application of data mining techniques during marketing planning stages
David Razumić:
Razvoj trženjske strategije za družabno igro The Awkward silence
BSc theses (70)
Enej Peroša:
"Bitka med blagovnimi znamkami"
Helena Kuzma:
Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanje
Nataša Per:
Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanja
Polona Stepišnik:
Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisinga
Urška Mlinarič:
Analiza tržnih poti v podjetju Mesarija Mlinarič, d.o.o., Lesce
Primož Novak:
Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v Sloveniji
Iris Lanščak:
Ravnanje z odnosi do strank v bankah
Snežana Knežević:
Uporaba izkopavanja podatkov
Gorazd Bedenčič:
Dejavniki zadovoljstva zavarovalnih zastopnikov Adriatica v poslovni enoti Ljubljana
Franc Sinic:
Trženje filtrov in združilnikov za različne TV kanale
Andrej Vraničar:
Tržne poti za izdelke blagovnih znamk TBS in Helly Hansen z vidika grosista Seaway Group
Katja Cestnik:
Elektronsko bančništvo
Primož Reškovac:
Trženje storitve ADSL
Jelena Šešum:
Dajavniki [!] prodaje vina na medorganizacijskem trgu
Andrej Marinič:
Vpliv regulacije na trg avtomobilskih rezervnih delov
Sabina Lavrič:
Upravljanje oskrbne verige v podjetju
Katja Zorc:
Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mesto
Katarina Petrovčič:
Obnašanje otrok in staršev pri nakupovanju prehrambenih izdelkov, s poudarkom na vplivu embalaže
Klara Samotorčan:
Pot do lastne franšizne enote z zornega kota franšizojemalca na primeru Nordsee
Ana Pantoš:
Analiza dejavnikov najema jadrnic
Nina Štrajhar:
Trženje v cestnem blagovnem transportu
Bojana Bandulić:
Zaznana kakovost trgovskih blagovnih znamk
Silvija Vodišek:
Nakupne navade slovenskih potrošnikov svežega mesa
Zdenka Sivec:
Vloga embalaže pri nakupni odločitvi
Nina Glavič:
Trženje avtomobilskih zavarovanj preko interneta
Jasmina Kovačič:
Državne pomoči v izbranih državah Evropske unije
Margareta Dončić:
Vpliv zadovoljstva porabnikov na njihovo ponakupno vedenje
Natan Hojč:
Tržna raziskava za revijo Maximum Performance
Rok Primožič:
Internet in pravica do zasebnosti
Marko Stijepić:
Spletna trgovina kot oblika vstopa na tuje trge
Ana Božič:
Vpliv zadovoljstva kupcev na njihovo zavezanost podjetju Hilti Slovenija d.o.o.
Nina Obradović:
Analiza konkurence na področju poslovnih izobraževanj v Sloveniji
Tina Košnjek:
Vpliv cenovne akcije pospeševanja prodaje na izbiro blagovne znamke v podjetju Merkur, d.d.
Tanja Staniša:
Vpliv pojava diskontnih trgovcev na prodajo izdelka trgovskih blagovnih znamk
Jure Sluga:
Trimov tehnološki park Vyazniki - pospeševalec vstopanja slovenskih podjetij na ruski trg
Aleš Mendiževec:
Vpliv spletne prodaje končnim uporabnikom na posrednike na tržni poti
Edina Ferhatović:
Zvestoba in življenjska vrednost odjemalcev
Polona Muhič:
Analiza cenovne konkurence pri prodaji šolskih in pisarniških potrebščin na področju Novega mesta
Barbara Kočar:
Analiza nakupnega procesa na trgu igrač
Anže Šušteršič:
Vpliv makroekonomskih razmer na nakupe v diskontnih prodajalnah
Žan Pritržnik:
Tržne poti pri prodaji lesenih hiš v podjetju Smreka d.o.o.
Tadej Sadar:
Upravljanje z blagovnimi skupinami v podjetju Mercator
Andreja Vrbos:
Upravljanje z blagovnimi skupinami na primeru ženskih dezodorantov
Eva Sklepič:
Dejavniki nakupa zdrave hrane
Darja Sintič:
Spletna trgovina na medorganizacijskem trgu
Gašper Kastelic:
Trženjska strategija za izdelek Ozon Clean
Jasmina Krašovec:
Pozitivni učinki dogovarjanj med podjetji
Jan Jerina:
Premijske trgovske znamke v Sloveniji
Mitja Meško:
Vpliv gospodarske krize na nakup avtomobila z vidika porabnikov in prodajalcev
Ana Basić:
Analiza trženjskega spleta OTC zdravil
Jernej Horvat:
Uporaba mobilnega telefona za trženje na primeru trgovske dejavnosti
Aja Zebič:
Pomen elementov trženjskega spleta za zdravila brez recepta
Katja Pezdirc:
Strategija trženja konjeništva v Beli Krajini
Matija Čarman:
Trženje elektronskih knjig
Mateja Zaman:
Potrošni etnocentrizem in nakupno vedenje slovenskih porabnikov pri nakupu jagod
Aleš Koščak:
Analiza storitvenega procesa na primeru mikro podjetja Mediko
Polona Toni:
Analiza nakupnega vedenja na medorganizacijskem trgu gostinske opreme
Brigita Ferder:
Analiza kataloške prodaje v Sloveniji
Katarina Pogačnik:
Analiza tržnih poti ponudnikov športnih stav v Sloveniji
Petra Geč:
Primerjalna analiza zaznanih značilnosti znamk
Uroš Žagar:
Motiviranje posrednikov na tržni poti pri prodaji geografskega informacijskega sistema Quo
Katarina Križan:
Analiza slovenskega trga avtomobilskih zavarovanj
Aljaž Zlobec:
Prisotnost tradicionalnih zaščitenih slovenskih živil na policah živilskih trgovcev na drobno
Luka Paulič:
Analiza razvojnih možnosti kolesarskega turizma v gorskem turističnem centru Golte
Maja Jeraj:
Merjenje uspešnosti prenosa trženjskih sporočil na primeru farmacevtskega izdelka
Nataša Božič:
Tržne poti sodobne ekološke kmetije
Anita Penić Knep:
Razvoj trgovske blagovne znamke na področju izdelkov za osebno nego v času recesije
Irena Kunaj:
Ekološki prehrambeni proizvodi diskontnih in tradicionalnih trgovcev v očeh potrošnika
Martina Tina Peklaj:
Trženje neprofitnih organizacij na primeru društva Manas
Matevž Cimerman:
Trženje umetniških del
Other documents (1)
Urša Jerše, Marijan Leban, Nina Smerdu, Miha Rajh, Teja Stamać:
Along the path of innovation to market success