Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. CIRIL BOHAK: Avtomatska transkripcija in segmentacija za iskanje najbolj reprezentativnega dela v vokalnih ljudskih pesmih
  2. Matevž Pesek: Kompozicionalni hierarhični model za pridobivanje informacij iz glasbe

Magistrska dela (28)

  1. Ana Čepuran: Teaching children of urban planning and sustainable development through gamification
  2. Maja Ramšak: Avtomatizirano opremljanje učnih gradiv z metapodatki
  3. Ciril Bohak: Segmentacija terenskih posnetkov slovenske ljudske pesmi
  4. Andraž Krašček: Vizualizacija in analiza izhodnih podatkov optičnega sistema za sledenje gibanja
  5. ANDRAŽ KRAŠČEK: Vizualizacija in analiza izhodnih podatkov optičnega sistema za sledenje gibanja
  6. Samo Kralj: Poravnava zvočnih in notnih zapisov ljudske glasbe
  7. Urša Juvan: Iskanje ponavljajočih tem in vzorcev v glasbi s pomočjo kompozicionalnega hierarhičnega modela
  8. Manca Žerovnik: Odkrivanje vzorcev v večglasni glasbi z nenadzorovanim učenjem
  9. MATEVŽ GAČNIK: Porazdeljeno procesiranje, analiza in vizualizacija podatkov z mehanizmi visoke skalabilnosti
  10. Rok Oblak: Simulacija in vizualizacija pretoka krvi v ožilju na spletni platformi
  11. Rok Rupnik: Interaktivni 3D prikaz terena Slovenije na spletu
  12. Žiga Lesar: Sledenje poti za neposredno upodabljanje volumetričnih podatkov s spletnimi tehnologijami
  13. Jernej Černelč: Simulacija močjivosti površin s pomočjo mrežne Boltzmannove metode
  14. Rok Kogovšek: Coherent Label Placement for 3D Exploded View
  15. Jernej Južna: Prenos inženirskih aplikacij v oblak s platformo mOSAIC
  16. Špela Medvešek: Kognitivni vidiki modeliranja glasbenih lastnosti z eksplicitnimi globokimi arhitekturami
  17. Primož Lavrič: Volumetric path-tracing using the Vulkan API
  18. Matej Hrlec: Wireless protocol and virtual reality support for controlling unmanned aerial vehicles
  19. Kristijan Mirčeta: Segmentation of floating objects in LIDAR data
  20. Miha Pešič: Transkripcija klavirske glasbe s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  21. Matej Slemenik: Rekonstrukcija zgradb in goratih predelov v oblakih točk LiDAR
  22. JAKA KORDEŽ: Interpolacijske metode za upodabljanje oblakov točk
  23. Denis Rajković: Vizualizacija in segmentacija volumetričnih podatkov v ogrodju RenderCore
  24. Blaž Štempelj: Neposredno upodabljanje polnih modelov z metodo sledenja žarkom
  25. EVA BONEŠ: Avtomatska segmentacija maternice v 3D ultrazvočnih podatkih
  26. Ana Gaja Boc: Anisotropic reflectance model for predictive rendering of FDM prints
  27. Tomaž Štrus: Razvrščanje signalov v posnetkih vibracijske krajine
  28. Šimen Ravnik: Izboljšanje kvalitete videoposnetkov v realnem času

Diplomska dela (151)

  1. Bojan Bratuž: Detekcija in klasifikacija zvokov bobnov v realnem času
  2. Jože Matko: Primerjava Windows Communication Foundation s sorodnimi ogrodji za gradnjo porazdeljenih aplikacij tipa odjemalec-strežnik
  3. Rok Kršmanc: Analiza homofonije s pomočjo markovskih verig višjih redov
  4. Edvard Demšar: Simulacija in vizualizacija fizikalnih pojavov
  5. Marko Kuder: Iskanje prevladujoče melodije v glasbenih posnetkih
  6. Domen Strupeh: Klasifikacija vokalnih posnetkov ljudske glasbe
  7. Uroš Perčič: Vizualno okolje za učenje programskega jezika C
  8. Elvis Žlender: Sledenje laserskemu kazalniku za upravljanje z računalnikom
  9. Matej Bukovinski: Naravni uporabniški vmesniki za večdotične naprave
  10. Kaja Vidmar: Vizualizacija konceptualnega prostora besedilnih zbirk
  11. Miha Krašovec: Prepoznavanje sestavov v posnetkih ljudske glasbe
  12. Martin Breskvar: Sinhronizacija podatkovnih virov z uporabo sinhronizacijskega ogrodja Microsoft Sync Framework
  13. Matevž Pesek: Prepoznavanje akordov s hierarhičnim kompozicionalnim modelom
  14. Aleks Huč: Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafiki
  15. Tanja Malić: Ustvarjanje modela za animacijo - postavljanje obraznih in telesnih kontrol
  16. Miha Kavčič: Večuporabniške aplikacije na večdotičnih napravah
  17. Vitja Klun: Detekcija harmonike v posnetkih ljudske pesmi
  18. David Novak: Zajem 3D predmetov s Kinectom
  19. Simon Žagar: Vizualizacija žil tilnika z OpenGL-om
  20. Blaž Jeršan: Primerjava pogonov za igre
  21. Matevž Baloh: Razvoj aplikacije za učenje klavirja
  22. Gregor Poročnik: Implementacija izrisa Bézierovih krivulj in B-zlepkov v HTML5
  23. Anže Rehar: Implementacija protokola HTTP Live Streaming v programskem jeziku Java
  24. Robert Jakomin: Algoritem za analizo kratke povedi v slovenščini
  25. Deni Bačić: Simulacija molekulske dinamike na platformi iOS
  26. Rok Kogovšek: Tehnike proceduralnega modeliranja v računalniški grafiki
  27. Andrej Černivec: Brezdotično upravljanje aplikacij s senzorjem Kinect
  28. Ernest Ivnik: Indeksiranje in iskanje po simboličnih glasbenih zbirkah
  29. MATEJ DRAME: Fizikalno osnovano senčenje
  30. Žiga Lesar: Vizualizacija medicinskih volumetričnih podatkov v realnem času
  31. Rok Oblak: Simulacija množic heterogenih agentov v realnem času
  32. PETER ŠKRLJ: Evalvacija vhodnih naprav za upravljanje pogleda v 3D prostoru
  33. Manca Žerovnik: Kompozicionalni hierarhični model za ocenjevanje osnovnih frekvenc
  34. ANŽE ANŽIČ: Spletna aplikacija za pregled zbirke slovenske ljudske glasbe
  35. ANEJ PLACER: Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
  36. Miloš Lukić: Primerjava algoritmov za rekonstrukcijo 3D modelov iz volumetričnih podatkov
  37. BOŠTJAN ČOTAR: Adaptivna segmentacija 3D volumnov
  38. BLAŽ PAVLICA: Implementacija dinamičnega izenačevalnika v okolju SuperCollider
  39. Primož Godec: Nova podatkovna zbirka in evalvacija algoritmov za ocenjevanje razpolozenja v glasbi
  40. TADEJ VRTOVEC: Vizualizacija zvočnih zbirk
  41. ALEKSANDER BERUS: Analiza ogrodja MonoGame za medplatformni razvoj iger na mobilnih platformah
  42. TADEJ MITTONI: Iskanje po zbirkah ljudske glasbe na podlagi mrmranja
  43. LUKA LOČNIŠKAR: Vadba streljanja v navideznem okolju
  44. MATIC KLADNIK: Večnivojska spletna vizualizacija zbirk zvočnih posnetkov
  45. MARK ŽAKELJ: Poravnava besedil in zvočnih posnetkov slovenskega govora in petja
  46. JAN GULIČ: Ogrodje za navidezno resničnost z uporabo mobilnih naprav in senzorja Kinect
  47. Žiga Simončič: Obogatitev interaktivnih eksperimentov z uporabo naprave Google Tango
  48. ROK LAMPRET: Avtomatska analiza in klasifikacija glasbenih besedil na podlagi čustev
  49. DANIJEL FILIPOVIĆ: Interaktivna vizualizacija arheološkega najdišča v navidezni resničnosti
  50. Luka Prijatelj: Porazdeljeno upodabljanje s sledenjem žarkov v spletnih brskalnikih
  51. ROK KOS: Simulacija tkanin z modelom vzmeti in mas na grafični strojni opremi
  52. Blaž Tomažič: Orodje za testiranje implementacij standarda OpenCL
  53. Matej Drame: Fizikalno osnovano senčenje
  54. Rok Oblak: Simulacija množic heterogenih agentov v realnem času
  55. Peter Škrlj: Evalvacija vhodnih naprav za upravljanje pogleda v 3D prostoru
  56. Manca Žerovnik Mekuč: Kompozicionalni hierarhični model za ocenjevanje osnovnih frekvenc
  57. Anej Placer: Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
  58. Miloš Lukić: Primerjava algoritmov za rekonstrukcijo 3D modelov iz volumetričnih podatkov
  59. Anže Anžič: Spletna aplikacija za pregled zbirke slovenske ljudske glasbe
  60. Matej Zrimšek: Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igre
  61. Blaž Pavlica: Implementacija dinamičnega izenačevalnika v okolju SuperCollider
  62. Tadej Vrtovec: Vizualizacija zvočnih zbirk
  63. Aleksander Berus: Analiza ogrodja MonoGame za medplatformni razvoj iger na mobilnih platformah
  64. Primož Godec: Nova podatkovna zbirka in evalvacija algoritmov za ocenjevanje razpoloženja v glasbi
  65. Uroš Paščinski: Avtomatična transkripcija večglasnega petja
  66. Vanja Mileski: Evalvacija algoritmov za diarizacijo govorcev v zvočnih posnetkih
  67. Jan Jug: Transkripcija klavirske glasbe z globokim učenjem
  68. Rok Zupančič: Vizualizacija zvokov na podlagi podobnosti
  69. JAN JUG: Transkripcija klavirske glasbe z globokim učenjem
  70. ROK ZUPANČIČ: Vizualizacija zvokov na podlagi podobnosti
  71. VANJA MILESKI: Evalvacija algoritmov za diarizacijo govorcev v zvočnih posnetkih
  72. Veronika Balažič: Aplikacija za učenje tipkanja za slepe in slabovidne
  73. Nika Bric: Vizualizacija besedil ljudskih pesmi
  74. Jure Malovrh: Prenos podatkov z ultrazvokom
  75. JURE MALOVRH: Prenos podatkov z ultrazvokom
  76. Veronika Blažič: Aplikacija za učenje tipkanja za slepe in slabovidne
  77. Nika Bric: Vizualizacija besedil ljudskih pesmi
  78. Peter Gabrovšek: Proceduralno generiranje terena s Perlinovim šumom
  79. JURE KOLENKO: Orodje za ročno poravnavo 2D in 3D medicinskih posnetkov
  80. ALEKSANDAR BOBIĆ: Vizualizacija 3D medicinskih posnetkov na spletu z uporabo tehnologije WebCL
  81. ALEKSANDAR BOBIĆ: Vizualizacija 3D medicinskih posnetkov na spletu z uporabo tehnologije WebCL
  82. JURE KOLENKO: Orodje za ročno poravnavo 2D in 3D medicinskih posnetkov
  83. Matej Markelj: Modularni strežnik syslog z vhodnim filtrom
  84. MATIJA JERAS: Interaktiven spletni sistem za vizualizacijo glasbe
  85. Primož Lavrič: Spletno ogrodje za vizualizacijo volumetričnih podatkov z možnostjo oddaljenega sodelovanja
  86. LUKA ZAKRAJŠEK: Vizualizacija in razvoj analitičnega orodja s kompozicionalnim hierarhičnim modelom
  87. KLEMEN JAN ENOVA: Abstrakcija oblik celičnih predelkov s pomočjo globokega učenja
  88. IGOR NIKOLAJ SOK: Transkripcija kitarske glasbe s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
  89. MIHA LUNAR: Porazdeljeno sledenje žarkov za upodabljanje lasersko zajetih prostorskih podatkov
  90. TILEN POGAČNIK: Ogrodje za zaznavanje dihanja in predvajanje video posnetkov v okolju Unity
  91. JANI JEŽ: Spletno orodje za primerjavo algoritmov za transkripcijo glasbe
  92. Miha Pešič: Avtomatska transkripcija zvočnih posnetkov tolkal
  93. BINE REPŠE: Identifikacija glasbe v videoposnetkih s pomočjo zvočnih prstnih odtisov
  94. GAL KOS: 3D vizualizacija dogajanja na bojišču v okolju Unity
  95. Matej Hrlec: Navidezno potovanje s pomočjo panoramskih slik in Oculus Rifta
  96. GREGOR KUŽNIK: Mobilna aplikacija za navigacijo prilagojena slepim in slabovidnim
  97. Matija Ozebek: Razvoj interaktivne izobraževalne aplikacije za otroke
  98. PETER BENKO: Simulacija pretoka krvi po vratnih žilah
  99. ROK JELOVŠEK: Navidezna kabina za pomerjanje oblek na spletu
  100. LUKA MRAK: Aplikacija za dihalno vadbo na mobilnem telefonu
  101. NEJC SMRKOLJ KOŽELJ: Interaktivna vizualizacija prostorskih podatkov v Unity3D
  102. ANŽE GREGORIČ: Razvoj orodja za vizualno upodabljanje glasbe
  103. ŽIGA PIRIH: 3D vizualizacija velikih glasbenih zbirk
  104. ROK PAJNIČ: Izdelava realističnih prostorov za vizualizacijo v navidezni resničnosti
  105. TIMOTEJ FARTEK: Implementacija vtičnika Vamp za segmentacijo zvočnih posnetkov
  106. SEBASTIEN STRBAN: Vizualizacija trkov delcev v hadronskih trkalnikih
  107. JAKA KORDEŽ: Vizualizacija podatkov LiDAR na spletu
  108. Žiga Kokelj: Implementacija navidezne resničnosti v spletno vizualizacijsko ogrodje Med3D
  109. KLEMEN JUG: Prenova spletne aplikacije VPT z uporabo tehnologije spletnih komponent
  110. Peter Gabrovšek: Proceduralno generiranje terena s Perlinovim šumom
  111. Luka Zakrajšek: Vizualizacija in razvoj analitičnega orodja s kompozicionalnim hierarhičnim modelom
  112. Rok Lukšič: Realistično združevanje videa z računalniško generiranimi predmeti
  113. Anže Mikec: Odkrivanje melodije v zvočnih zapisih slovenskih ljudskih pesmi
  114. Gašper Kolenc: Razvoj, izdaja in trženje iOS aplikacije za Apple App Store
  115. Sašo Brus: Prepoznavanje akordov s skritim markovskim modelom
  116. Martin Plaznik: Primerjava odprtokodnih javanskih fizikalnih pogonov
  117. Matevž Ropret: Realnočasovna simulacija indirektne osvetlitve
  118. Grega Gašperšič: Zajem gibanja s senzorjem Kinect
  119. Andrej Oder: Avtomatsko prilagajanje tempa spremljave solistu
  120. Anže Sodja: Segmentacija prostorskih medicinskih podatkov na GPE
  121. Gašper Žgajnar: Uporaba senzorja Kinect za učenje konceptov glasbe
  122. Luka Cindro: Simulacija in upodabljanje oblakov v realnem času
  123. Anže Marinko: Učenje klavirja za najmlajše
  124. Janez Jaka Cerar: Pametni telefon kot periferna naprava za krmiljenje v treh oseh
  125. Luka Maške: Simulacija in vizualizacija erozije terena z uporabo GPE
  126. Jerneja Writzl: Informacijska podpora za izračun kapitalske zahteve za tržna tveganja v skladu z direktivo Solventnost II
  127. Marko Tatić: Odloženo upodabljanje
  128. MATEVŽ ŽEROVEC: Spletna aplikacija za podporo učenju stare grščine
  129. BLAGICA ANGELOVSKA: Churn prediction with machine learning methods
  130. Darian Tomašević: Izdelava spletnega orodja za anotacijo glasbenih vzorcev
  131. LANA BEŠEVIČ: Strojno pospešeno sledenje poti za upodabljanje v realnem času
  132. JANKO KNEZ: Razvoj igralnega pogona in 3D igre za računalniško okolje STM32
  133. LOVRO SUHADOLNIK: Interaktivni pripomoček za utrjevanje ritmičnega spomina
  134. DOMEN DOLANC: Interaktivna 3D-vizualizacija velikih količin meritvenih podatkov
  135. EVA BONEŠ: Avtomatska segmentacija Golgijevih aparatov v volumetričnih podatkih elektronske mikroskopije
  136. ROK CEJ: Real-Time Rendering of Liquid Environments
  137. ZALA ERIČ: Uporabniški vmesnik za načrtovanje prenosnih funkcij pri volumetričnem upodabljanju
  138. Uroš Šmajdek: Globalno osvetljevanje volumetričnih podatkov s hibridno difuzijsko metodo
  139. GREGOR ŠTEFANIČ: Spletno orodje za sinhrono predvajanje in urejanje zvočnih posnetkov in tekstovnih transkripcij
  140. MAJ ZIRKELBACH: Obdelava videa v realnem času na platformi NVidia Shield
  141. MARK VALE: Spletno orodje za prikaz in označevanje zvočnih posnetkov
  142. BLAŽ ERZAR: Inkrementalna rekonstrukcija slike iz razpršenih podatkov
  143. GAL MRVAR: Avtomatska segmentacija anizotropnih podatkov pridobljenih z elektronskim mikroskopom
  144. Anže Oblak: Spletni vmesnik za iskanje po arhivu avdio in video vsebin
  145. Žiga Patačko Koderman: Analiza in iskanje podobnosti med avdio podpisi zvočnih posnetkov
  146. GORAZD GORUP: Interaktivno raziskovanje volumetričnih podatkov prek galerije prenosnih funkcij
  147. Nik Česenj Vodovnik: Digitalizacija stenografskih beležk SHS in Kraljevine Jugoslavije med letoma 1919 in 1939
  148. DAVID GRABNAR: Razvoj grafičnega urejevalnika za igralni pogon Bevy
  149. Katarina Gojković: Interpolacija odsevnih sond za hitro upodabljanje odsevnih materialov
  150. MARTIN STOJANOSKI: Pregledovalnik parlamentarnih korpusov
  151. TILEN LAMPRET: Izdelava 2D okolij z algoritmom Kolaps valovne funkcije v orodju Unity

Druga dela (16)

  1. Matevž Pesek, Aleš Leonardis, Matija Marolt: SymCHM—an unsupervised approach for pattern discovery in symbolic music with a compositional hierarchical model
  2. Matevž Pesek, Aleš Leonardis, Matija Marolt: An analysis of rhythmic patterns with unsupervised learning
  3. Matevž Pesek, Lovro Suhadolnik, Peter Šavli, Matija Marolt: Motivating students for ear-training with a rhythmic dictation application
  4. Matija Marolt, Ciril Bohak, Alenka Kavčič, Matevž Pesek: Automatic segmentation of ethnomusicological field recordings
  5. Manca Žerovnik Mekuč, Ciril Bohak, Eva Boneš, Samo Hudoklin, Rok Romih, Matija Marolt: Automatic segmentation and reconstruction of intracellular compartments in volumetric electron microscopy data
  6. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  7. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  8. Kaja Vidmar, Dušan Petrovič, Tomaž Podobnikar, Dejan Grigillo, Klemen Kozmus Trajkovski, Anja Vrečko, Tilen Urbančič, Mojca Kosmatin Fras: Kaj pa topografija? Stanje in kakovost topografskih podatkov v Sloveniji
  9. Martin Breskvar, Jure Zavrtanik, Andrej Pogačnik: Dileme na pobudah temelječega prostorskega planiranja
  10. Ciril Bohak, Matej Slemenik, Jaka Kordež, Matija Marolt: Aerial LiDAR data augmentation for direct point-cloud visualisation
  11. Maja Ramšak, Branko Kaučič, Matija Marolt: Influence of file converters on keyword extraction with Kea
  12. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  13. Matevž Pesek, Andraž Juvan, Jure Jakoš, Janez Košmrlj, Matija Marolt, Martin Gazvoda: Database independent automated structure elucidation of organic molecules based on IR, $^1$H NMR, $^{13}$C NMR, and MS data
  14. Žiga Lesar, Ruwayda Alharbi, Ciril Bohak, Ondřej Strnad, Christoph Heinzl, Matija Marolt, Ivan Viola: Volume conductor
  15. Uroš Šmajdek, Žiga Lesar, Matija Marolt, Ciril Bohak: Combined volume and surface rendering with global illumination caching
  16. Žiga Lesar, Ciril Bohak, Matija Marolt: Evaluation of depth perception in crowded volumes

Dodatna bibliografija na drugih spletnih straneh

COBISS:https://bib.cobiss.net/biblioweb/direct/si/slv/conor/15677
ArrsID:https://cris.cobiss.net/ecris/si/sl/researcher/code/15677
Google Scholar:https://scholar.google.nl/citations?user=j7r6KX0AAAAJ&hl=en
ResearchGate:https://www.researchgate.net/profile/Matija_Marolt