izpis_h1_title_alt

Interaktivna vizualizacija prostorskih podatkov v Unity3D
SMRKOLJ KOŽELJ, NEJC (Avtor), Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,81 MB)

Izvleček
V diplomski nalogi smo implementirali prototip interaktivne vizualizacije 3D terena Slovenije. Skupaj smo povezali LiDAR višinske podatke v obliki višinskih slik in ortofoto posnetke, ki smo jih pridobili s strežnikov Agencije Republike Slovenije za okolje. Prototip smo implementirali v pogonu Unity3D s programskim jezikom C#. Za uspešno interaktivno vizualizacijo smo implementirali več podpornih sistemov. Teren Slovenije smo razdelili na več plošč, pri čemer je vsaka plošča sestavljena iz metapodatkov in terena. Teren generiramo iz višinskih slik in ortofoto posnetkov. Za poravnavo višinskih slik in ortofoto posnetkov smo implementirali metodo za poravnavo z odmikom in sistem kontrolnih točk. Zaradi velike količine plošč smo implementirali sistem ločljivostnih nivojev. Bližje kot je kamera terenu, natančnejše plošče uporabimo. Poleg tega s sistemom ločljivostnih nivojev bolje izrabljamo pomnilnik, saj je naenkrat naloženih v pomnilniku manj plošč. Plošče smo povezali v hierarhijo, za kar smo implementirali lastno podatkovno strukturo TreeStructure, ki združuje plošče v mrežo 3x3. Slike smo nalagali in procesirali asinhrono preko korutin in s tem zagotovili odzivnost uporabniškega vmesnika. Za dodatne pohitritve smo vse slike pretvorili v lasten format, ki nam omogoča uporabo hitrejših Unityjevih funkcij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Unity, DOF, Interaktivna, Vizualizacija, Ortofoto, Teren, Slovenija, LIDAR, Ločljivostni nivoji
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2017
Število ogledov:469
Število prenosov:400
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interactive visualization of spatial data in Unity3D
Izvleček:
In our thesis, we developed a prototype of an interactive 3D terrain visualization of Slovenia. We merged LiDAR data in form of height maps with orthophoto images, which were downloaded from the Slovenian Environment Agency's servers. We developed the prototype in Unity3D with programming language C\#. For successful interactive visualization, we implemented multiple support systems. We divided the terrain into tiles. Each tile consists of metadata and terrain. The terrain was generated from height maps and ortophoto images. For correct alignment, we implemented an offset alignment system and control point system. Because of a high number of tiles, we implemented a level of detail system. The closer the camera is to the terrain, the higher resolution tiles are loaded and shown. The system also helped us with better memory management, as there are fewer tiles loaded in the memory. Tiles are linked together into a hierarchy, which is managed by a data structure called TreeStructure, which is grouping tiles into 3$\times$3 grid. Images were loaded and processed asynchronously, via coroutines, which helped us maintain a responsive user interface. For additional performance gains, all images were converted to a proprietary format, which enabled us to use faster Unity functions.

Ključne besede:Unity, DOF, Interactive, Visualization, Orthophoto, Terrain, Slovenia, LIDAR, LOD

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj