izpis_h1_title_alt

Razvoj igralnega pogona in 3D igre za računalniško okolje STM32
ID KNEZ, JANKO (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bohak, Ciril (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,01 MB)
MD5: C56B8F30D2F48D0571138C3B215E29A4

Izvleček
Uporaba igralnih pogonov skrajša proces izdelave igre v primerih, ko namenski pogoni, razviti za eno igro, niso potrebni. Igralni pogoni vsebujejo koncepte upodabljanja, predvajanja animacij in zvokov, podporo večigralskemu načinu, izračunavanje fizike in podpirajo objektno usmerjeno programiranje. V diplomski nalogi predstavimo razvoj igralnega pogona za nizko zmogljivo platformo, ki združuje funkcionalnosti popularnih igralnih pogonov. Prilagoditve funkcionalnosti za nizko zmogljive sisteme vključujejo zmanjšanje števila operacij v plavajoči vejici in optimizacije dostopa do I/O naprav. Osrednje vezje predstavlja platforma STM32 z omejeno količino virov, na katero smo priključili ostale potrebne komponente. Za implementacijo igralnega pogona smo omejeni na programski jezik C, v katerem smo kot primer uporabe razvili tudi igro asteroidov. Z razvojem igre pokažemo splošnost implementiranega igralnega pogona in zmogljivost izbrane platforme ob učinkoviti izrabi virov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:igrani pogon, 3D igra, platforma STM32, programski jezik C
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-112819 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538453187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.11.2019
Število ogledov:1867
Število prenosov:269
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a game engine and a 3D game for the STM32 platform
Izvleček:
Using game engines shortens the process of game development in cases with no need for specialized engines, used for a single game. They implement concepts of rendering, playing animations and sound, support for multiplayer, physics calculations and object-oriented programming. In the thesis we present the development of a game engine for a low performance platform, which combines the functionalities of popular game engines. Design changes for low performance systems include reducing the amount of floating point operations and optimizations towards I/O device accesses. The platform STM32 represents the main circuit board with limited resources onto which we connected other required components. For the implementation of the game engine, we are limited to the programming language C, in which we developed a game of asteroids as the use case. By doing so, we show the general implementation of the game engine and the performance of the chosen platform when its resources are used efficiently.

Ključne besede:game engine, 3D game, STM32 platform, C programming language

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj