Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafiki : diplomsko delo
ID
Huč, Aleks
(
Avtor
),
ID
Marolt, Matija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,52 MB)
MD5: CE5B3A9B2CF8829E935DB6DEBB1B36E7
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
računalniška grafika
,
grafična kartica
,
grafični cevovod
,
senčilnik
,
OpenGL
,
OpenGL Shading Language
,
Lightweight Java Game Library
,
Java
,
računalniške igre
,
teselacija
,
meglenje scene
,
sistem delcev
,
Phongom model osvetljevanja
,
mapiranje senc
,
računalništvo
,
računalništvo in informatika
,
univerzitetni študij
,
diplomske naloge
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
A. Huč
Leto izida:
2012
Št. strani:
87 str.
PID:
20.500.12556/RUL-157413
UDK:
004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:
9487188
Datum objave v RUL:
26.05.2024
Število ogledov:
250
Število prenosov:
28
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Making and using shaders in modern computer graphics
Ključne besede:
computer graphics
,
graphics card
,
graphics pipeline
,
shader
,
OpenGL
,
OpenGL Shading Language
,
Lightweight Java Game Library
,
Java
,
computer games
,
tessellation
,
scene blurring
,
particle system
,
Phongom lighting
,
shadow mapping
,
computer science
,
computer and information science
,
diploma
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj