izpis_h1_title_alt

Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafiki : diplomsko delo
ID Huč, Aleks (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,52 MB)
MD5: CE5B3A9B2CF8829E935DB6DEBB1B36E7

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Huč
Leto izida:2012
Št. strani:87 str.
PID:20.500.12556/RUL-157413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:9487188 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:250
Število prenosov:28
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Making and using shaders in modern computer graphics
Ključne besede:computer graphics, graphics card, graphics pipeline, shader, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, computer games, tessellation, scene blurring, particle system, Phongom lighting, shadow mapping, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj