izpis_h1_title_alt

E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
ID Kavčič, Alenka (Avtor), ID Boh Podgornik, Bojana (Avtor), ID Bohak, Ciril (Avtor), ID Depolli Steiner, Katja (Avtor), ID Gril, Alenka (Avtor), ID Hladnik, Aleš (Avtor), ID Klopčič, Vid (Avtor), ID Komidar, Luka (Avtor), ID Lesar, Žiga (Avtor), ID Marolt, Matija (Avtor), ID Pečjak, Sonja (Avtor), ID Pesek, Matevž (Avtor), ID Pirc, Tina (Avtor), ID Podlesek, Anja (Avtor), ID Puklek Levpušček, Melita (Avtor), ID Peklaj, Cirila (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (599,49 KB)
MD5: 3034B7CB583988500D0E5B7F9AB3052B
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://uporabna-informatika.si/index.php/ui/article/view/119 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 30-46
Številčenje:Letn. 29, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-125521 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.018.43:004
ISSN pri članku:1318-1882
COBISS.SI-ID:55103491 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Založnikova različica članka je v Repozitorij Univerze v Ljubljani shranjena z dovoljenjem Slovenskega društva Informatika.
Datum objave v RUL:22.03.2021
Število ogledov:1668
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Uporabna informatika
Skrajšan naslov:Uporab. inform.
Založnik:Slovensko društvo Informatika
ISSN:1318-1882
COBISS.SI-ID:36338688 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:e-learning environment, self-regulated learning, activity tracking, learning scaffolds

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-9437
Naslov:Učinkovitost različni vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj