izpis_h1_title_alt

Interaktivni pripomoček za utrjevanje ritmičnega spomina
SUHADOLNIK, LOVRO (Avtor), Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Šavli, Peter (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,23 MB)

Izvleček
V diplomski nalogi predstavljamo razširitev spletnega ogrodja za vajo glasbene teorije Trubadur z novo igro ritmičnega nareka. Pregledali smo področje aplikacij za vajo glasbene teorije in določili zahteve. Končna rešitev omogoča vajo ritmičnega nareka preko enostavnega vmesnika, ki ne zahteva veliko uvajanja, kjerkoli, brez prisotnosti profesorja in je skladna z učnim načrtom slovenskih srednjih glasbenih šol. Vmesnik je prilagojen za uporabo preko mobilnih naprav. Primeren je za uporabo med poukom v razredu. Igra učence poskuša motivirati z elementi poigritve. Testirali smo jo z vzorcem dijakov srednje glasbene šole, ki smo jih razdelili na testno in kontrolno skupino. Rezultati testiranja so pokazali, da aplikacija ustreza zastavljenim zahtevam in da uporaba pozitivno vpliva na rezultate učencev pri preverjanju znanja ritmičnega nareka.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ritmični spomin, glasbena teorija, ritmični narek, spletna aplikacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2019
COBISS.SI-ID:1538501059 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:501
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An interactive tool for rhythmic memory training
Izvleček:
In the diploma thesis we present the extension to the existing web platform for teaching and learing music theory named Trubadur with a new game for practising rhythm dictation. We examined the field of mobile applications for music theory training and set the requirements. The final solution enables the students to practise rhythmic dictation using a simple interface everywhere and without the presence of a music theory professor. It complies with Slovenian Music High School Syllabus. The interface is optimized for usage on mobile devices and is suitable for usage during ear-training classes. The game encourages and motivates students using the elements of gamification. It has been tested on a sample of students which was divided into test and control group. The results show the application being compliant with the goals and shows positive usage effects on results of rhythmic dictation exams.

Ključne besede:rhythmic memory, music theory, rhythmic dictation, web application

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj