izpis_h1_title_alt

Ogrodje za zaznavanje dihanja in predvajanje video posnetkov v okolju Unity
POGAČNIK, TILEN (Avtor), Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,92 MB)

Izvleček
Dihalna vadba s tehniko izdiha skozi priprta usta ali Pursed lip breathing je dihalna tehnika, ki se uporablja pri zdravljenju bolezni dihal in odpravljanju stresa. Glavni cilj diplomskega dela je razvoj ogrodja za igralni pogon Unity, ki razvijalcem omogoča hitro in preprosto izdelavo poljubnih interaktivnih aplikacij za dihalno vadbo z uporabo tehnike izdiha skozi priprta usta. V ta namen je bil razvit algoritem za zaznavanje dihanja, njegova učinkovitost pa je bila pokazana s testiranjem. Razvito je bilo tudi orodje za predvajanje video posnetkov na mobilnih napravah. Obe orodji sta bili nato povezani v celoto, ki nam omogoča nadzor predvajanja video posnetkov z dihanjem v mikrofon. Velik poudarek je na medsebojni neodvisnosti obeh orodij, tako da se lahko uporabljata tudi ločeno, odvisno od potreb ciljne aplikacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Unity, zaznavanje dihanja, video predvajalnik, dihalna vadba
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
Število ogledov:563
Število prenosov:365
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A framework for breathing detection and video playback in Unity
Izvleček:
Pursed lip breathing is a breathing technique that is used for treatment of respiratory diseases and stress reduction. The goal of this thesis is the development of a framework for Unity game engine that allows developers to quickly and easily produce interactive applications for respiratory training using pursed lip breathing technique. For this purpose, an algorithm for breathing detection was developed and its efficacy has been shown with testing. A tool for video playback on mobile devices was also developed. Both tools were then integrated together, to allow us to control video playback by breathing into the microphone. Great emphasis is on the mutual independence of the two tools so that they can also be used separately, depending on the needs of the target application.

Ključne besede:Unity, breathing detection, video player, breathing exercise

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj