izpis_h1_title_alt

Obdelava videa v realnem času na platformi NVidia Shield
ID ZIRKELBACH, MAJ (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (12,55 MB)
MD5: 3D0FB27D655D86E0D23B56388E942435

Izvleček
Namen diplomskega dela je izdelava prototipne aplikacije za platformo Nvi- dia Shield (Android OS), ki bo z namenskimi vtičniki v realnem času ob- delala vhodni video tok in pri tem omogočala spreminjanje parametrov teh vtičnikov. Naloga opisuje zahteve, tehnologijo, implementacijo in uporabo aplikacije ter zaključi s predstavitvijo rezultatov in možnimi nadgradnjami. Uporabniški vmesnik aplikacije je bil razvit v Javi, funkcije za obdelavo in manipulacijo videa pa v C s podporo tehnologije GStreamer. Postopek implementacije je opisan s pomočjo izsekov kode posameznih komponent in slik končnega uporabniškega vmesnika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Android, GStreamer, Nvidia Shield, Java, C
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119977 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:31313667 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2020
Število ogledov:747
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Real-time video processing on the NVidia Shield platform
Izvleček:
The aim of the diploma thesis is to create a prototype application for the Nvidia Shield platform (Android OS), which will process the input video stream in real time with dedicated plugins and enable changing the pa- rameters of these plugins. The diploma thesis describes the requirements, technology, implementation and use of the application, and concludes with a presentation of the results and possible upgrades. The user interface of the application was developed in Java, while the functions for video processing and manipulation in C with the support of GStreamer technology. The implementation process is described using code snippets of individual components and images of the end user interface.

Ključne besede:Android, GStreamer, Nvidia Shield, Java, C

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj