izpis_h1_title_alt

Simulacija množic heterogenih agentov v realnem času
ID Oblak, Rok (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,06 MB)
MD5: 56B9A4B5EC0AF11C42DD21D997884B12
PID: 20.500.12556/rul/7fa35138-c74e-4594-85c0-c6b8115f4c6a

Izvleček
Simuliranje obnašanja agentov, ki predstavljajo osebke, je v zadnjih letih razširjeno na mnogo področjih. Del takih simulacij predstavljajo simulacije množic, kjer se naenkrat giblje in sodeluje večje število agentov. Pri tem je izziv najti ustrezno stopnjo kompleksnosti posameznega agenta, da bo mogoče hkrati simulirati večje število agentov in da bo njihovo obnašanje zadovoljivo. Dodaten problem predstavlja potreba po izvajanju simulacije v realnem času. V svojem delu sem napisal aplikacijo v pogonu Unity, ki se izvaja v realnem času in uporablja kombinacijo glavnih pristopov in tehnik za simulacijo množic heterogenih agentov, kot so modularna zgradba, zaznavanje okolja, izogibanje oviram, končni avtomat za modeliranje obnašanja, animator za prikaz animacij itd. V delu sem te pristope in tehnike podrobneje predstavil in komentiral rezultate aplikacije v različnih scenah, ki predstavljajo specifične situacije iz resničnega sveta.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:agent, množice, heterogenost, realno-časovno izvajanje, Unity, končni avtomat, modularnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29460 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2014
Število ogledov:1603
Število prenosov:342
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Real-time simulation of crowds of heterogeneous agents
Izvleček:
Behavioural simulation of agents representing humanoid characters has spread to many areas in recent years. A part of such simulations are crowd simulations, where large numbers of agents move and interact at the same time. Finding a suitable level of individual agent complexity so that large simulations are possible and suitable behaviour is reached, is challenging. In addition, executing such a simulation in real-time is problematic. In my work I developed a real-time application in Unity game engine which makes use of a number of main techniques and approaches for heterogeneous crowd simulations, such as modular architecture, environment sensing, obstacle avoidance, finite state machines for behaviour modeling, animator for animation visualisation etc. I thoroughly described and presented those approaches and techniques and commented on the results obtained in several different scenes which represent specific real-world situations.

Ključne besede:agent, crowds, heterogeneity, real-time execution, Unity, finite state machine, modularity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj