Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (83)
Sara Bezenšek:
Vpliv programa za spodbujanje motoričnih spretnosti pri otroku s celostnim razvojnim zaostankom na samostojnost pri oblačenju
Eva Bezovnik:
Vpliv uporabe elementov Snoezelna na razvijanje pozornosti učenca posebnega programa vzgoje in izobraževanja
Uršula Bukovec:
Samostojnost oseb z motnjami v duševnem razvoju pri pripravi jedi po receptu
Mija Plevnik:
Prostovoljsko delo dijakov z učenci z motnjami v duševnem razvoju
Maja Vončina:
Uporaba socialnih zgodb za pridobivanje socialnih in komunikacijskih spretnosti pri otroku z motnjo v duševnem razvoju in avtistično motnjo
Anja Kuder:
Spoznavanje in soočanje staršev in strokovnih delavcev z diagnozo Pallister Killian sindrom
Vita Peharc:
Ozaveščenost in stališča odraslih ljudi do umestitve bivalnih enot za osebe z motnjami v duševnem razvoju v lokalno okolje na Gorenjskem
Emina Begić:
Stališča do oseb s posebnimi potrebami v izbranih področjih bivše Jugoslavije
Anja Gotovnik:
Podpora učencem z zmernimi, težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju s pridruženo depresijo v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Tinkara Anžur:
Razumevanje koncepta smrti pri osebah z motnjami duševnem razvoju
Vojka Havlas:
Zaposlitvene možnosti oseb z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Petra Žbogar:
Pomen zaposlitve in izzivi zaposlovanja osebe z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Jerneja Škrlj:
Ozaveščenost in stališča strokovnih delavk do nosečnosti kljub napovedi razvojnih nepravilnosti in možne posledične motnje v duševnem razvoju
Eva Pančur Rajh:
Socialna vključenost oseb z motnjo v duševnem razvoju zaposlenih v podpornih oblikah zaposlitve
Barbara Kadunc:
Sodelovanje specialnega in rehabilitacijskega pedagoga in delovnega terapevta pri vzgoji in izobraževanju otrok s posebnimi potrebami
Darja Hristovski Kandušer:
Izkušnja mame ob soočanju s posebnimi potrebami otroka in strategije pomoči
Kristina Slanc:
Organizacija dela v času izobraževanja na daljavo pri učiteljih in starših učencev v izbrani osnovni šoli med epidemijo covid-19
Eva Simonič:
Uporaba s kretnjami podprte komunikacije pri predšolskem otroku z Downovim sindromom
Mojca Visenjak:
Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Urška Poženel:
Prosti čas gibalno oviranih učencev z motnjami v duševnem razvoju
Eva Tomažin:
Povezovanje med programi predšolske vzgoje
Barbara Močnik:
Pogledi staršev in strokovnih delavcev na proces zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
Barbara Berlot:
Obravnava vedenja in komunikacije po načelih ABA metode pri dvojčkih z avtističnimi motnjami
Ana Medved:
Spodbujanje glasbenega izražanja, socialnih veščin in izražanja čustev z glasbenimi dejavnostmi pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Eva Krampl:
Zaposlovanje oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Simona Pajnkiher:
Soočanje staršev z diagnozo otrok s cerebralno paralizo in oblikovanje programa pomoči za starše
Irena Nadler:
Savantski sindrom oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbenem področju v Sloveniji
Katja Roškar:
Analiza prostorskih in materialnih pogojev za izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcih
Tamara Donaj:
Poklicno izgorevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju
Slavica Majcen:
Uporaba didaktične igre pri razvijanju tekočnosti branja otrok v prilagojenem programu vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Nika Kikelj:
Subjektivna ocena kvalitete življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Neja Janet:
Omogočanje soudeležbe otrok v razvojnih oddelkih slovenskih vrtcev pri prehranjevanju in počitku
Anja Pencelj:
Delo strokovnih delavcev z otrokom s cistično fibrozo v vrtcu in osnovni šoli
Monika Hamler:
Problematika mobilnih specialnih pedagogov v vrtcih v Pomurju
Urša Zupan:
Doživljanje mater ob rojstvu otroka z Downovim sindromom
Jasna Jakopič Meze:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o prednostih in slabostih poučevanja v kombiniranih oddelkih
Sandra Zelko Sitar:
Sprostitvene dejavnosti za otroke z lažjo motnjo v duševnem razvoju v času podaljšanega bivanja
Lara Likar:
Sporočanje diagnoze Downovega sindroma otroka materam v prenatalnem in/ali postnatalnem obdobju
Nina Hinić:
Uporaba tipne knjige kot didaktične igrače pri otroku z Apertovim sindromom
Petra Šobot:
Medsebojno sodelovanje med starši in specialnimi pedagogi
Klara Ravnik:
Naklonjenost staršev odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju do zaposlovanja v običajnem delovnem okolju
Katarina Kosmač:
Zaposlovanje oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju znotraj varstveno delovnih centrov v Sloveniji
Lidija Pajk:
Možnosti zaposlovanja oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Ajda Felkl:
Samostojnost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju pri praktičnih spretnostih
Marija Krajnc:
Zadovoljstvo staršev otrok s posebnimi potrebami s storitvami zgodnje obravnave v razvojni ambulanti s centrom za zgodnjo obravnavo otrok Posavje
Rebeka Strnad:
Soočanje staršev z regresijo že usvojenih veščin ali vedenja njihovega otroka z avtizmom
Ana Florjančič:
Funkcionalna pismenost oseb, ki so zaključile prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom
Janja Sunčič:
Kakovost življenja oseb z motnjo v duševnem razvoju z njihove perspektive
Ana Ferlinc:
Veščine ravnanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter staršev z gibalno oviranimi otroki pri vsakodnevnih aktivnostih
Eva Lorenčič:
Uporabnost metode funkcionalnega učenja pri gibalno oviranem otroku v prilagojenem programu za predšolske otroke
Živa Logar:
Program terapevtskega jahanja za osebe s posebnimi potrebami
Andreja Cole:
Motivi spremljevalcev otrok z motnjami v duševnem razvoju in cerebralno paralizo za delo na poletnih taborih
Maja Odar:
Stališča strokovnih delavcev in staršev do uresničevanja individualiziranega programa
Manca Vrhovnik:
Pomoč staršem otroka z Aspergerjevim sindromom
Veronika Krečič:
Individualizirano načrtovanje samostojnega življenja za osebo z gibalno oviranostjo
Živa Zalokar:
Informiranost staršev oseb z motnjami v duševnem razvoju o nadaljnjih možnostih v življenju po zaključku osnovne šole
Janja Gašper:
Izobraževanje o spolnosti v lahkem branju za mladostnike z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Daša Ferš:
Priprava turističnega vodnika za mesto Maribor v lahko berljivi obliki v sodelovanju z osebami in za osebe z motnjami v duševnem razvoju
Manca Starašinič:
Program pomoči za spodbujanje razvoja samostojnosti hranjenja pri otroku s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Lucija Šprem-Veljavečki:
Zgodnja obravnava predšolskih otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji in na Hrvaškem
Barbara Vindiš Bratušek:
Pripadnost izvajalcev dodatne strokovne pomoč matičnim institucijam
Kaja Halas:
Analiza primerov dobre prakse specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri zgodnji obravnavi
Urška Lovrenčič:
Uporaba posameznih načel vedenjskega pristopa in vizualnih opor za vpeljavo podporne in nadomestne komunikacije pri predšolskih otrocih z avtističnimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju
Klara Slokar:
Soočanje staršev z diagnozo trisomija 13
Katja Hočevar:
Socialna vključenost odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v lokalnem okolju
Nuša Korošec:
Kompetence učiteljev kolesarskega izpita v prilagojenih izobraževalnih programih z nižjim izobrazbenim standardom
Nina Dobrovič:
Vpliv prisotnosti psa na motivacijo pri splošni poučenosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Patricija Marolt:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do materinstva oseb z motnjami v duševnem razvoju
Eva Plevnik:
Stališča učiteljev do samostojnosti učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s prilagojenim programom
Maruša Poštrak:
Vpliv spletnega treninga na kompetence vzgojiteljic za delo z otroki z avtističnimi motnjami
Veronika Hovnik:
Ugotavljanje vpliva in stanja prehranjenosti učencev v Centru Janeza Levca
Bernarda Pavletič:
Izkušnja mame ob soočanju z diagnozo sindroma CTNNB1 pri dojenčku
Mojca Heidi Lazar:
Samoučinkovitost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z učenci z motnjami v duševnem razvoju
Aleša Cverle:
Soočanje staršev s prirojeno srčno napako otroka
Nina Potočnik:
Obvladovanje neželenega vedenja v razredu pri otrocih z lažjimi motnjami v duševnem razvoju in pridruženimi motnjami avtističnega spektra
Špela Kompara:
Razbremenilno varstvo kot podpora družinam otrok z motnjami avtističnega spektra
Rut Cej:
Mnenja staršev o uporabnosti metode Tera/GIB
Goca Rečnik:
Kompetentnost in motiviranost spremljevalcev za delo z učenci s posebnimi potrebami
Vilma Stubelj:
Glasbene dejavnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Anja Ziherl:
Vloga spremljevalca v programu osnovne šole s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Karmen Grubar:
Varovalni dejavniki in dejavniki tveganja pri spoprijemanju družine z diagnozo Prader Willi sindrom
Katja Puhan:
Izzivi učiteljev pri poučevanju dijakov z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v nižjem poklicnem izobraževanju
Suzana Špendal:
Tranzicijski načrt zaposlovanja učenca z zmerno motnjo v duševnem razvoju za dela na področju kmetijstva
BSc theses (4)
Alenka Žnidarič:
Mnenje staršev in strokovnih delavcev o zimovanju v posebnem programu VIZ na OŠ Gustava Šiliha
Vanda Zorec:
Sindrom izgorevanja pri zaposlenih v zavodih za varstvo in usposabljanje
Nataša Smonkar:
Primerjava samostojnosti med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, ki so v institucionalni in dnevni obravnavi
Maja Simnjanovski:
Primerjava posrednih in neposrednih metod funkcionalne ocene vedenja pri odraslih osebah z motnjami v duševnem razvoju
Other documents (10)
Erna Žgur:
Tranzicijski program - program dodatnega usposabljanja odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju
Erna Žgur:
Procedures of placing children with special needs in preschool programmes in Slovenia
Erna Žgur, Miran Čuk:
The role of the general motor factor in children with cerebral palsy
Erna Žgur:
School process role for children with cerebral palsy
Erna Žgur, Janez Jerman:
Therapists' and teachers' views on the effects of hippotherapy
Svetlana Logar, Dianne Jones, Erna Žgur, Sabina Andlovic, Katja Groleger Sršen:
Gibalno ovirani otroci
Erna Žgur:
Aspects of motor development in children with cerebral palsy
Erna Žgur:
Neurophysiotheraphy and its effects on school performance
Marjanca Karba, Marjeta Meško, Marija Pušenjak, Marjana Zupančič, Terezija Tabor, Erna Žgur:
Bivanje na prostem kot možnost učenja otrok v vrtcu
Anja Kuder, Erna Žgur:
A mother's experience of facing the diagnosis of Pallister Killian syndrome