Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Katarina Bebar: Dinamična slika kot didaktično sredstvo pri poučevanju perspektive

Magistrska dela (31)

  1. Urška Frelih Meglič: Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
  2. Martina Hegediš: Odnos med obliko in barvo v abstraktnem likovnem izražanju
  3. Petra Novak: Papir kot umetniški material
  4. Mateja Kranjc: Medijske grafične podobe in učenčeva likovna ustvarjalnost
  5. Dea Ferfolja: Uporaba črtne risbe v slikanici
  6. Jasna Veber Zazula: Vpliv likovne umetnosti na medsebojne odnose učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  7. Ana Rejec: Medpodročno povezovanje med risanjem in kiparstvom
  8. Ksaverija Plesničar: Likovno izražanje kot odsev intrapersonalne komunikacije
  9. Tadeja Pogačnik: Eksperimentalna tipografija pri likovnem pouku v srednji šoli
  10. Daša Praznik: Razumevanje vloge vizualnih komunikacij pri trženju med srednješolci
  11. Svetlana Jakimovska-Rodić: Merilo pri nalogah iz arhitekturnega oblikovanja v 2. vzgojno izobraževalnem obdobju OŠ
  12. Tanja Rudolf: Pomoč z likovno umetnostjo kot opora pri vstopu v tretje življenjsko obdobje
  13. Tatjana Štefančič Smisl: Pomoč z likovno umetnostjo pri podpori osebe po onkološkem zdravljenju
  14. Soraja Rutar Slivnik: Ustvarjalnost in motivacija učencev pri likovnem izražanju v gozdu kot zunanjem okolju
  15. Špela Tomšič: Likovne naloge v medpredmetnih delovnih zvezkih za 2. razred osnovne šole
  16. Sara Rupert: Problemski pouk pri likovni umetnosti v drugem triletju osnovne šole
  17. Neža Benedičič: Likovna naloga kot sredstvo za motiviranje učencev pri pouku likovne umetnosti
  18. Kristina Gruden: Interaktivni priročnik z likovnim dnevnikom kot podpora vzgoji, usmerjeni h krepitvi osebnostne, družbene in učne kompetence
  19. Eva Lederer: Inkluzivno zasnovana zunanja igrišča vrtcev
  20. Špela Rous: Pristop k poučevanju likovne umetnosti za otroke s primanjkljaji na posameznem učnem področju
  21. Urša Koželj: Uporaba hrane v sodobni umetnosti in pri predmetu likovna umetnost
  22. Tina Opalk Knavs: Razumevanje nebistvenih barvnih dimenzij med učenci izbirnega predmeta Likovno snovanje 2
  23. Nela Bajrović Petek: Povezanost med ustvarjalnostjo in motivom pri pomoči z likovno umetnostjo
  24. Aljaž Glavina: Uporaba voska pri likovni umetnosti
  25. Katja Gospeti: Odzivanje otrok na različne ilustracije v slikanicah Rdeče Kapice
  26. Eva Kunej: Oblikovanje meril za vrednotenje in ocenjevanje likovnih del učencev na razredni stopnji
  27. Maja Dacar: Vpliv barve na izbiro hrane in pijače pri osnovnošolcih
  28. Katja Žagar: Razlike v likovni ustvarjalnosti med spoloma v 5. razredu osnovne šole
  29. Gašper Mihelič: Otroški likovni razvoj pod drobnogledom
  30. Ana Demšar: Likovno ustvarjanje slepih in slabovidnih
  31. Ira Luskovec: Zidovi in njihova dematerializacija v kiparskih delih

Diplomska dela (104)

  1. Nal Mahne: Likovna pojavnost in kulturna dediščina
  2. Katja Kastelic: Krušna peč in peka kruha
  3. Teja Plečnik: Hundertwasser in modernizem
  4. Petra Prosen: Maska in njena simbolna vrednost
  5. Jernej Jakomin: Kulturna krajina in slovensko slikarstvo
  6. Mirjam Tavčar: Vzpodbujanje ustvarjalnosti pri likovni vzgoji
  7. Anita Dobrotinšek: Vizualno okolje in šablonska risba
  8. Nina Cvirn: Slikarstvo akcije in otroška risba
  9. Sonja Miklaužič: Kič
  10. Kristina Rožman: Skrita govorica simbolov v umetnosti
  11. Teja Rožman: Grafika in likovno raziskovanje
  12. Maja Kocjan: Subjektivna izkušnja ustvarjalnega procesa
  13. Nives Markovič: LJ
  14. Maja Brate: Ekonomski, ekološki in estetski vidik uporabe kaminske peči v gospodinjstvu
  15. Damjana Grošičar: Likovna ustvarjalnost v oddelku podaljšanega bivanja
  16. Sanja Stropnik: Odtisi v glini
  17. Tatjana Logar: Barva in prostor v očeh najmlajših
  18. Tea Čandek: Prostorske predstave pri dvo- in tridimenzionalnih likovnih področjih v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  19. Mateja Vozelj: Eksperimentiranje s tehnikami risanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju OŠ
  20. Matic Karče: Figuralno in figurativno v slikarstvu druge polovice 20. stoletja
  21. Manca Simonič: Opazovanje in razvoj prostorske predstave v petem razredu devetletne osnovne šole
  22. Kristina Bec: Vpliv barve na počutje učencev v šoli
  23. Alenka Rozman: Medpodročno povezovanje dvodimenzionalnih panog pri likovni vzgoji
  24. Nina Weiner: Notranja oprema kot motivacija za oblikovanje kreativnih prostorov
  25. Martin Ramoveš: Pesem v stripu
  26. Tjaša Kotar: Urejanje in načrtovanje zunanjega bivalnega prostora
  27. Mirjam Kristan: Lovski objekti
  28. Barbara Gabrovšek: Vpliv barve v delovnem okolju
  29. Nace Mirosavljević: Dvorazsežni likovni prostor in živalski motiv
  30. Anita Šarkezi: Odnos med ilustracijo in tipografijo v otroških slikanicah
  31. Sabina Hašič: Bela v arhitekturi
  32. Špela Cigoj: Likovno eksperimentiranje v kolagrafiji
  33. Urša Lesar: Pomen Goethejevega trikotnika za likovno izobraževanje
  34. Ana Lajlar: Slikanice in živalski liki v ilustracijah za mlajše otroke
  35. Jerneja Stanonik: Učinek svetlobe v umetnosti
  36. Katarina Kovač: Vpliv likovnih dejavnosti na zadovoljstvo z življenjem starostnikov v domu upokojencev
  37. Polona Suhadolc: Predstave študentov likovne pedagogike o poučevanju likovne umetnosti slepih in slabovidnih učencev
  38. Manca Sprager: Uporaba ilustracije pri filmskih upodobitvah, narejenih po knjižnih literarnih predlogah
  39. Ana Demšar: Prilagajanje razstavnih prostorov za slepe in slabovidne
  40. Uršula Gorjanc: Naravni pigmenti v slikarstvu
  41. Manca Mohar: Arhitekturni materiali v likovni nalogi
  42. Rok Kovačević: Materialna priprava za izvajanje jedkanice
  43. Jernej Pustoslemšek: Uporaba sodobnih umetniških praks pri likovnem pouku v srednjih šolah
  44. Sanja Dedukić: Delo z likovno nadarjenimi učenci
  45. Tina Opalk Knavs: Pomen barvnega kroga Johannesa Ittna za likovno izobraževanje
  46. Ervin Pregelj: Motiv morja - marina
  47. Katja Pertot: Likovno recikliranje odpadnih materialov
  48. Ajda Skrbinšek: Slikarski prostor modre barve
  49. Živa Tavčar: Balkoni
  50. Maja Klenovšek: Sporočilna moč plakata kot umetniškega medija v komunikaciji z družbo
  51. Nina Simonovič: Modra v arhitekturi
  52. Sonja Žmavc: Intervencije v fotografiji
  53. Tea Hegeduš: Oblačilo kot kiparska forma v sodobni umetniški instalaciji
  54. Nina Koren Maček: Materiali pri kuhinjski opremi
  55. Barbara Gantar: Sporočilo mladostniške risbe
  56. Dejan Kralj: Internet kot razstavni prostor
  57. Ida Dobnik: Sodobni avtoportret
  58. Tina Jakopič: Fotopostopek v grafiki
  59. Karin Bajc: Ustvarjalno eksperimentiranje z likovnimi materiali pri likovnem pouku
  60. Eva Matjašič: Risba v prostoru
  61. Silvo Đorđević: Knjižna ilustracija v otroških slikanicah
  62. Klara Grgetić: Globoki tisk brez tiskarske stiskalnice
  63. Nina Hribar: Likovna umetnost v prvem triletju novomeških osnovnih šol
  64. Ana Košir: Od tu do tam
  65. Nina Kavzar: Razvoj knjižne ilustracije in avtorska slikanica
  66. Vesna Toman: Postelja skozi čas
  67. Natali Veršič: Identiteta in nepremična kulturna dediščina
  68. Leonora Jakovljevič: Preko črte ali potovanje skozi dimenzije iz 2D v 3D
  69. Simona Leban: Kolažirana fotografija
  70. Patricija Zbičajnik: Nezavedno v slikarskem zapisu
  71. Maja Ambrožič: Povezovanje logov, logotipov in sloganov v zaščitnih grafičnih znakih
  72. Heidi Janež: Vloga mode v svetu umetnosti
  73. Lea Grčar: Grafiti v Ljubljani in okolici
  74. Jerneja Kebe: Barve v šolskem prostoru
  75. Neža Pahor: Razumevanje bivalnega okolja s spoštovanjem tradicije
  76. Gordana Slak: Svetloba v šolskem prostoru
  77. Jolanda Debevec: Dejavniki izbora vrste gradnje stanovanjskega prostora
  78. Anja Kolenko: Grafični soneti
  79. Uršolina Horvat: Pot do abstrakcije
  80. Sara Mihalič Deškovič: Oblike prostora v arhitekturni risbi
  81. Petra Kalan: Higiena skozi čas
  82. Anđelija Samardžija: Akt v likovnem kontekstu
  83. Anja Škulj: Podobe iz sanj
  84. Ana Pugelj: Likovno ustvarjanje v tretjem življenskem obdobju
  85. Vesna Bat: Risba v grafiki
  86. Sara Slapar: Medpodročno povezovanje in likovna tehnika
  87. Polonca Amon: Rudniška kolonijska naselja v Zasavju
  88. Alja Košar: Kombinirane tehnike globokega tiska
  89. Karin Mugerli: Svetlobe in sence v grafični jedkanici
  90. Aleksandra Zalokar: Oblikovana in generirana forma v linorezu
  91. Kristina Rutar: Lončarska vrtenina kot skulpturalni objekt in pomen obvladovanja lončarske spretnosti za razvoj ročnih spretnosti otrok
  92. Davor Mešić: Risanje v biologiji
  93. Sanja Tošić: Uporaba računalniške tehnologije in digitalnih medijev v likovni umetnosti
  94. Luka Tratnik: Oblikotvorne značilnosti psihedelične umetnosti
  95. Taja Naraks: Nakit - človekov osebni okras
  96. Tanja Eržen: Upodabljanje živali v kiparstvu
  97. Kristina Božič: Relief
  98. Katja Lampret: Senzorne strategije pri likovnem ustvarjanju mladostnice z motnjo senzorne integracije
  99. Natalija Jeraj: "Dobre" grafike
  100. Simona Mikša: Linorez in likovna izrazila
  101. Maruša Zupan: Tekstil kot umetniški material
  102. Lara Ališić: Vloga teksture pri asemblažu
  103. Nina Borg: Vključevanje ročnih del v pouk likovne umetnosti
  104. Petra Drev: Vpeljava okoljskih vsebin na področje arhitekturnega oblikovanja preko uporabe naravnih materialov

Druga dela (27)

  1. Bea Tomšič Amon: Kras2011
  2. Bea Tomšič Amon, Primož Urbanč: Attention and visual world in the "society of risk"
  3. Bea Tomšič Amon, Primož Urbanč: Attention and the visual world in the society of risk
  4. Bea Tomšič Amon: Desetletna pot odkrivanja prostora z Maksom Fabianijem
  5. Bea Tomšič Amon: E-studio: the use of information and communication technologies in the development of drawing competences in different educational environments
  6. Bea Tomšič Amon, Tonka Tacol: Interculturalism and visual art education
  7. Bea Tomšič Amon, Tonka Tacol: Creativity and engagement in visual art education
  8. Bea Tomšič Amon: Discovering cultural diversity through art education
  9. Bea Tomšič Amon: Potenciar una educación artistica viable a través de la arquitectura
  10. Bea Tomšič Amon: Visual art education: between spatial sustainable development and the image of architecture
  11. Bea Tomšič Amon: The development of spatial representation in the world of new media
  12. Bea Tomšič Amon: Arhitektura med gradnjo in rušenjem identitete
  13. Bea Tomšič Amon, Evros Alexandrou: Primerjava različnih prostorov tradicionalne arhitekture
  14. Bea Tomšič Amon: "Estancia"
  15. Bea Tomšič Amon: Izkušenjsko učenje prostorskega oblikovanja
  16. Bea Tomšič Amon: Islamski verski objekti v Evropi
  17. Nina Kojc: Likovni vidik lutke in lutkovnega gledališča
  18. Vesna Rakef: Likovni motiv kot izhodišče za razvoj kritičnega vrednotenja likovnih del
  19. Roman Makše, Bea Tomšič Amon: Kiparstvo in arhitektura: 2. letnik Oddelek za likovno pedagogiko
  20. Mirko Bratuša, Roman Makše, Andrej Brumen Čop, Anja Jerčič Jakob, Črtomir Frelih, Zora Stančič, Bea Tomšič Amon, Jurij Selan, Urša Barič, Milan Ajduković, Monika Pešič, Katja Lampret, Pika Gačnik, Gaja Smodiš, Vitjan Črešnar Štaus, Jerca Rogelj: 1 + 1 2021: razstava likovnih del profesorjev in študentov Oddelka za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete v Ljubljani
  21. Bea Tomšič Amon: Interdisciplinarne povezave s transmedijskimipripovedmi pri umetniški vzgoji in izobraževanju
  22. Irene Mislej, Bea Tomšič Amon: Znana in neznana likovna ustvarjalnost slovenskih umetnikov v izseljenstvu
  23. Jana Oblak: Razvoj kmečkega turizma v Poljanski dolini
  24. Bea Tomšič Amon: Monumento a las víctimas de todas las guerras en Ljubljana
  25. Bea Tomšič Amon: Didactic tool based on virtual and augmented reality in art education
  26. Bea Tomšič Amon, Satya Pene, Boštjan Kavčič, Vasja Nanut: Razstava izdelkov 16. Mednarodne kiparske kolonije mladih Črnomelj
  27. Bea Tomšič Amon: City: Living space – Mesto življenja