Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Katarina Bebar: Dinamična slika kot didaktično sredstvo pri poučevanju perspektive

Magistrska dela (29)

  1. Tatjana Štefančič Smisl: Pomoč z likovno umetnostjo pri podpori osebe po onkološkem zdravljenju
  2. Eva Lederer: Inkluzivno zasnovana zunanja igrišča vrtcev
  3. Soraja Rutar Slivnik: Ustvarjalnost in motivacija učencev pri likovnem izražanju v gozdu kot zunanjem okolju
  4. Kristina Gruden: Interaktivni priročnik z likovnim dnevnikom kot podpora vzgoji, usmerjeni h krepitvi osebnostne, družbene in učne kompetence
  5. Špela Tomšič: Likovne naloge v medpredmetnih delovnih zvezkih za 2. razred osnovne šole
  6. Dea Ferfolja: Uporaba črtne risbe v slikanici
  7. Petra Novak: Papir kot umetniški material
  8. Sara Rupert: Problemski pouk pri likovni umetnosti v drugem triletju osnovne šole
  9. Gašper Mihelič: Otroški likovni razvoj pod drobnogledom
  10. Ksaverija Plesničar: Likovno izražanje kot odsev intrapersonalne komunikacije
  11. Katja Žagar: Razlike v likovni ustvarjalnosti med spoloma v 5. razredu osnovne šole
  12. Maja Dacar: Vpliv barve na izbiro hrane in pijače pri osnovnošolcih
  13. Eva Kunej: Oblikovanje meril za vrednotenje in ocenjevanje likovnih del učencev na razredni stopnji
  14. Katja Gospeti: Odzivanje otrok na različne ilustracije v slikanicah Rdeče Kapice
  15. Aljaž Glavina: Uporaba voska pri likovni umetnosti
  16. Nela Bajrović Petek: Povezanost med ustvarjalnostjo in motivom pri pomoči z likovno umetnostjo
  17. Tina Opalk Knavs: Razumevanje nebistvenih barvnih dimenzij med učenci izbirnega predmeta Likovno snovanje 2
  18. Špela Rous: Pristop k poučevanju likovne umetnosti za otroke s primanjkljaji na posameznem učnem področju
  19. Urša Koželj: Uporaba hrane v sodobni umetnosti in pri predmetu likovna umetnost
  20. Neža Benedičič: Likovna naloga kot sredstvo za motiviranje učencev pri pouku likovne umetnosti
  21. Svetlana Jakimovska-Rodić: Merilo pri nalogah iz arhitekturnega oblikovanja v 2. vzgojno izobraževalnem obdobju OŠ
  22. Tanja Rudolf: Pomoč z likovno umetnostjo kot opora pri vstopu v tretje življenjsko obdobje
  23. Tadeja Pogačnik: Eksperimentalna tipografija pri likovnem pouku v srednji šoli
  24. Daša Praznik: Razumevanje vloge vizualnih komunikacij pri trženju med srednješolci
  25. Ana Rejec: Medpodročno povezovanje med risanjem in kiparstvom
  26. Jasna Veber Zazula: Vpliv likovne umetnosti na medsebojne odnose učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  27. Urška Frelih Meglič: Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
  28. Mateja Kranjc: Medijske grafične podobe in učenčeva likovna ustvarjalnost
  29. Martina Hegediš: Odnos med obliko in barvo v abstraktnem likovnem izražanju

Diplomska dela (100)

  1. Lara Ališić: Vloga teksture pri asemblažu
  2. Maruša Zupan: Tekstil kot umetniški material
  3. Manca Mohar: Arhitekturni materiali v likovni nalogi
  4. Simona Mikša: Linorez in likovna izrazila
  5. Manca Sprager: Uporaba ilustracije pri filmskih upodobitvah, narejenih po knjižnih literarnih predlogah
  6. Polona Suhadolc: Predstave študentov likovne pedagogike o poučevanju likovne umetnosti slepih in slabovidnih učencev
  7. Uršula Gorjanc: Naravni pigmenti v slikarstvu
  8. Ana Demšar: Prilagajanje razstavnih prostorov za slepe in slabovidne
  9. Natalija Jeraj: "Dobre" grafike
  10. Katja Lampret: Senzorne strategije pri likovnem ustvarjanju mladostnice z motnjo senzorne integracije
  11. Lea Grčar: Grafiti v Ljubljani in okolici
  12. Nina Hribar: Likovna umetnost v prvem triletju novomeških osnovnih šol
  13. Ana Košir: Od tu do tam
  14. Nina Kavzar: Razvoj knjižne ilustracije in avtorska slikanica
  15. Vesna Toman: Postelja skozi čas
  16. Natali Veršič: Identiteta in nepremična kulturna dediščina
  17. Leonora Jakovljevič: Preko črte ali potovanje skozi dimenzije iz 2D v 3D
  18. Katarina Kovač: Vpliv likovnih dejavnosti na zadovoljstvo z življenjem starostnikov v domu upokojencev
  19. Maja Ambrožič: Povezovanje logov, logotipov in sloganov v zaščitnih grafičnih znakih
  20. Silvo Đorđević: Knjižna ilustracija v otroških slikanicah
  21. Eva Matjašič: Risba v prostoru
  22. Karin Bajc: Ustvarjalno eksperimentiranje z likovnimi materiali pri likovnem pouku
  23. Tina Jakopič: Fotopostopek v grafiki
  24. Ida Dobnik: Sodobni avtoportret
  25. Dejan Kralj: Internet kot razstavni prostor
  26. Barbara Gantar: Sporočilo mladostniške risbe
  27. Nina Koren Maček: Materiali pri kuhinjski opremi
  28. Tea Hegeduš: Oblačilo kot kiparska forma v sodobni umetniški instalaciji
  29. Martin Ramoveš: Pesem v stripu
  30. Sonja Žmavc: Intervencije v fotografiji
  31. Nina Simonovič: Modra v arhitekturi
  32. Maja Klenovšek: Sporočilna moč plakata kot umetniškega medija v komunikaciji z družbo
  33. Živa Tavčar: Balkoni
  34. Ajda Skrbinšek: Slikarski prostor modre barve
  35. Katja Pertot: Likovno recikliranje odpadnih materialov
  36. Ervin Pregelj: Motiv morja - marina
  37. Tina Opalk Knavs: Pomen barvnega kroga Johannesa Ittna za likovno izobraževanje
  38. Sanja Dedukić: Delo z likovno nadarjenimi učenci
  39. Jernej Pustoslemšek: Uporaba sodobnih umetniških praks pri likovnem pouku v srednjih šolah
  40. Rok Kovačević: Materialna priprava za izvajanje jedkanice
  41. Jerneja Stanonik: Učinek svetlobe v umetnosti
  42. Ana Lajlar: Slikanice in živalski liki v ilustracijah za mlajše otroke
  43. Urša Lesar: Pomen Goethejevega trikotnika za likovno izobraževanje
  44. Špela Cigoj: Likovno eksperimentiranje v kolagrafiji
  45. Sabina Hašič: Bela v arhitekturi
  46. Anita Šarkezi: Odnos med ilustracijo in tipografijo v otroških slikanicah
  47. Nace Mirosavljević: Dvorazsežni likovni prostor in živalski motiv
  48. Barbara Gabrovšek: Vpliv barve v delovnem okolju
  49. Mirjam Kristan: Lovski objekti
  50. Tjaša Kotar: Urejanje in načrtovanje zunanjega bivalnega prostora
  51. Patricija Zbičajnik: Nezavedno v slikarskem zapisu
  52. Simona Leban: Kolažirana fotografija
  53. Kristina Božič: Relief
  54. Tanja Eržen: Upodabljanje živali v kiparstvu
  55. Luka Tratnik: Oblikotvorne značilnosti psihedelične umetnosti
  56. Taja Naraks: Nakit - človekov osebni okras
  57. Sanja Tošić: Uporaba računalniške tehnologije in digitalnih medijev v likovni umetnosti
  58. Kristina Rutar: Lončarska vrtenina kot skulpturalni objekt in pomen obvladovanja lončarske spretnosti za razvoj ročnih spretnosti otrok
  59. Davor Mešić: Risanje v biologiji
  60. Aleksandra Zalokar: Oblikovana in generirana forma v linorezu
  61. Karin Mugerli: Svetlobe in sence v grafični jedkanici
  62. Alja Košar: Kombinirane tehnike globokega tiska
  63. Polonca Amon: Rudniška kolonijska naselja v Zasavju
  64. Sara Slapar: Medpodročno povezovanje in likovna tehnika
  65. Vesna Bat: Risba v grafiki
  66. Ana Pugelj: Likovno ustvarjanje v tretjem življenskem obdobju
  67. Anja Škulj: Podobe iz sanj
  68. Petra Kalan: Higiena skozi čas
  69. Anđelija Samardžija: Akt v likovnem kontekstu
  70. Sara Mihalič Deškovič: Oblike prostora v arhitekturni risbi
  71. Uršolina Horvat: Pot do abstrakcije
  72. Anja Kolenko: Grafični soneti
  73. Jolanda Debevec: Dejavniki izbora vrste gradnje stanovanjskega prostora
  74. Gordana Slak: Svetloba v šolskem prostoru
  75. Nina Weiner: Notranja oprema kot motivacija za oblikovanje kreativnih prostorov
  76. Neža Pahor: Razumevanje bivalnega okolja s spoštovanjem tradicije
  77. Alenka Rozman: Medpodročno povezovanje dvodimenzionalnih panog pri likovni vzgoji
  78. Kristina Bec: Vpliv barve na počutje učencev v šoli
  79. Manca Simonič: Opazovanje in razvoj prostorske predstave v petem razredu devetletne osnovne šole
  80. Matic Karče: Figuralno in figurativno v slikarstvu druge polovice 20. stoletja
  81. Mateja Vozelj: Eksperimentiranje s tehnikami risanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju OŠ
  82. Jerneja Kebe: Barve v šolskem prostoru
  83. Tea Čandek: Prostorske predstave pri dvo- in tridimenzionalnih likovnih področjih v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  84. Tatjana Logar: Barva in prostor v očeh najmlajših
  85. Sanja Stropnik: Odtisi v glini
  86. Damjana Grošičar: Likovna ustvarjalnost v oddelku podaljšanega bivanja
  87. Maja Brate: Ekonomski, ekološki in estetski vidik uporabe kaminske peči v gospodinjstvu
  88. Nives Markovič: LJ
  89. Maja Kocjan: Subjektivna izkušnja ustvarjalnega procesa
  90. Teja Rožman: Grafika in likovno raziskovanje
  91. Kristina Rožman: Skrita govorica simbolov v umetnosti
  92. Sonja Miklaužič: Kič
  93. Nina Cvirn: Slikarstvo akcije in otroška risba
  94. Anita Dobrotinšek: Vizualno okolje in šablonska risba
  95. Mirjam Tavčar: Vzpodbujanje ustvarjalnosti pri likovni vzgoji
  96. Jernej Jakomin: Kulturna krajina in slovensko slikarstvo
  97. Petra Prosen: Maska in njena simbolna vrednost
  98. Teja Plečnik: Hundertwasser in modernizem
  99. Katja Kastelic: Krušna peč in peka kruha
  100. Nal Mahne: Likovna pojavnost in kulturna dediščina

Druga dela (26)

  1. Bea Tomšič Amon: E-studio: the use of information and communication technologies in the development of drawing competences in different educational environments
  2. Mirko Bratuša, Roman Makše, Andrej Brumen Čop, Anja Jerčič Jakob, Črtomir Frelih, Zora Stančič, Bea Tomšič Amon, Jurij Selan, Urša Barič, Milan Ajduković, Monika Pešič, Katja Lampret, Pika Gačnik, Gaja Smodiš, Vitjan Črešnar Štaus, Jerca Rogelj: 1 + 1 2021: razstava likovnih del profesorjev in študentov Oddelka za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete v Ljubljani
  3. Roman Makše, Bea Tomšič Amon: Kiparstvo in arhitektura: 2. letnik Oddelek za likovno pedagogiko
  4. Bea Tomšič Amon: Interdisciplinarne povezave s transmedijskimipripovedmi pri umetniški vzgoji in izobraževanju
  5. Natalija Kocjančič, Silva Karim, Majda Kosec, Željko Opačak, Marjana Prevodnik, Jana Rojc, Andrej Velikonja, Tomaž Zupančič, Marjeta Kepec, Marjan Prevodnik, Bea Tomšič Amon, Jurij Selan: Učni načrt
  6. Jana Oblak: Razvoj kmečkega turizma v Poljanski dolini
  7. Irene Mislej, Bea Tomšič Amon: Znana in neznana likovna ustvarjalnost slovenskih umetnikov v izseljenstvu
  8. Vesna Rakef: Likovni motiv kot izhodišče za razvoj kritičnega vrednotenja likovnih del
  9. Nina Kojc: Likovni vidik lutke in lutkovnega gledališča
  10. Bea Tomšič Amon: Islamski verski objekti v Evropi
  11. Bea Tomšič Amon: Izkušenjsko učenje prostorskega oblikovanja
  12. Bea Tomšič Amon: "Estancia"
  13. Bea Tomšič Amon, Evros Alexandrou: Primerjava različnih prostorov tradicionalne arhitekture
  14. Bea Tomšič Amon: Arhitektura med gradnjo in rušenjem identitete
  15. Bea Tomšič Amon: The development of spatial representation in the world of new media
  16. Bea Tomšič Amon: Visual art education: between spatial sustainable development and the image of architecture
  17. Bea Tomšič Amon: Potenciar una educación artistica viable a través de la arquitectura
  18. Bea Tomšič Amon: Architecture and the environment
  19. Bea Tomšič Amon: Recycling architectural space as an authentic task within sustainable visual art education
  20. Bea Tomšič Amon: Discovering cultural diversity through art education
  21. Bea Tomšič Amon, Tonka Tacol: Creativity and engagement in visual art education
  22. Bea Tomšič Amon, Tonka Tacol: Interculturalism and visual art education
  23. Bea Tomšič Amon: Desetletna pot odkrivanja prostora z Maksom Fabianijem
  24. Bea Tomšič Amon, Primož Urbanč: Attention and the visual world in the society of risk
  25. Bea Tomšič Amon, Primož Urbanč: Attention and visual world in the "society of risk"
  26. Bea Tomšič Amon: Kras2011