Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Katarina Bebar:
Dinamična slika kot didaktično sredstvo pri poučevanju perspektive
MSc theses (31)
Urška Frelih Meglič:
Poučevanje in učenje s slikovnim gradivom pri spoznavanju okolja v 2. razredu osnovne šole
Martina Hegediš:
Odnos med obliko in barvo v abstraktnem likovnem izražanju
Petra Novak:
Papir kot umetniški material
Mateja Kranjc:
Medijske grafične podobe in učenčeva likovna ustvarjalnost
Dea Ferfolja:
Uporaba črtne risbe v slikanici
Jasna Veber Zazula:
Vpliv likovne umetnosti na medsebojne odnose učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ana Rejec:
Medpodročno povezovanje med risanjem in kiparstvom
Ksaverija Plesničar:
Likovno izražanje kot odsev intrapersonalne komunikacije
Tadeja Pogačnik:
Eksperimentalna tipografija pri likovnem pouku v srednji šoli
Daša Praznik:
Razumevanje vloge vizualnih komunikacij pri trženju med srednješolci
Svetlana Jakimovska-Rodić:
Merilo pri nalogah iz arhitekturnega oblikovanja v 2. vzgojno izobraževalnem obdobju OŠ
Tanja Rudolf:
Pomoč z likovno umetnostjo kot opora pri vstopu v tretje življenjsko obdobje
Tatjana Štefančič Smisl:
Pomoč z likovno umetnostjo pri podpori osebe po onkološkem zdravljenju
Soraja Rutar Slivnik:
Ustvarjalnost in motivacija učencev pri likovnem izražanju v gozdu kot zunanjem okolju
Špela Tomšič:
Likovne naloge v medpredmetnih delovnih zvezkih za 2. razred osnovne šole
Sara Rupert:
Problemski pouk pri likovni umetnosti v drugem triletju osnovne šole
Neža Benedičič:
Likovna naloga kot sredstvo za motiviranje učencev pri pouku likovne umetnosti
Kristina Gruden:
Interaktivni priročnik z likovnim dnevnikom kot podpora vzgoji, usmerjeni h krepitvi osebnostne, družbene in učne kompetence
Eva Lederer:
Inkluzivno zasnovana zunanja igrišča vrtcev
Špela Rous:
Pristop k poučevanju likovne umetnosti za otroke s primanjkljaji na posameznem učnem področju
Urša Koželj:
Uporaba hrane v sodobni umetnosti in pri predmetu likovna umetnost
Tina Opalk Knavs:
Razumevanje nebistvenih barvnih dimenzij med učenci izbirnega predmeta Likovno snovanje 2
Nela Bajrović Petek:
Povezanost med ustvarjalnostjo in motivom pri pomoči z likovno umetnostjo
Aljaž Glavina:
Uporaba voska pri likovni umetnosti
Katja Gospeti:
Odzivanje otrok na različne ilustracije v slikanicah Rdeče Kapice
Eva Kunej:
Oblikovanje meril za vrednotenje in ocenjevanje likovnih del učencev na razredni stopnji
Maja Dacar:
Vpliv barve na izbiro hrane in pijače pri osnovnošolcih
Katja Žagar:
Razlike v likovni ustvarjalnosti med spoloma v 5. razredu osnovne šole
Gašper Mihelič:
Otroški likovni razvoj pod drobnogledom
Ana Demšar:
Likovno ustvarjanje slepih in slabovidnih
Ira Luskovec:
Zidovi in njihova dematerializacija v kiparskih delih
BSc theses (104)
Nal Mahne:
Likovna pojavnost in kulturna dediščina
Katja Kastelic:
Krušna peč in peka kruha
Teja Plečnik:
Hundertwasser in modernizem
Petra Prosen:
Maska in njena simbolna vrednost
Jernej Jakomin:
Kulturna krajina in slovensko slikarstvo
Mirjam Tavčar:
Vzpodbujanje ustvarjalnosti pri likovni vzgoji
Anita Dobrotinšek:
Vizualno okolje in šablonska risba
Nina Cvirn:
Slikarstvo akcije in otroška risba
Sonja Miklaužič:
Kič
Kristina Rožman:
Skrita govorica simbolov v umetnosti
Teja Rožman:
Grafika in likovno raziskovanje
Maja Kocjan:
Subjektivna izkušnja ustvarjalnega procesa
Nives Markovič:
LJ
Maja Brate:
Ekonomski, ekološki in estetski vidik uporabe kaminske peči v gospodinjstvu
Damjana Grošičar:
Likovna ustvarjalnost v oddelku podaljšanega bivanja
Sanja Stropnik:
Odtisi v glini
Tatjana Logar:
Barva in prostor v očeh najmlajših
Tea Čandek:
Prostorske predstave pri dvo- in tridimenzionalnih likovnih področjih v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mateja Vozelj:
Eksperimentiranje s tehnikami risanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju OŠ
Matic Karče:
Figuralno in figurativno v slikarstvu druge polovice 20. stoletja
Manca Simonič:
Opazovanje in razvoj prostorske predstave v petem razredu devetletne osnovne šole
Kristina Bec:
Vpliv barve na počutje učencev v šoli
Alenka Rozman:
Medpodročno povezovanje dvodimenzionalnih panog pri likovni vzgoji
Nina Weiner:
Notranja oprema kot motivacija za oblikovanje kreativnih prostorov
Martin Ramoveš:
Pesem v stripu
Tjaša Kotar:
Urejanje in načrtovanje zunanjega bivalnega prostora
Mirjam Kristan:
Lovski objekti
Barbara Gabrovšek:
Vpliv barve v delovnem okolju
Nace Mirosavljević:
Dvorazsežni likovni prostor in živalski motiv
Anita Šarkezi:
Odnos med ilustracijo in tipografijo v otroških slikanicah
Sabina Hašič:
Bela v arhitekturi
Špela Cigoj:
Likovno eksperimentiranje v kolagrafiji
Urša Lesar:
Pomen Goethejevega trikotnika za likovno izobraževanje
Ana Lajlar:
Slikanice in živalski liki v ilustracijah za mlajše otroke
Jerneja Stanonik:
Učinek svetlobe v umetnosti
Katarina Kovač:
Vpliv likovnih dejavnosti na zadovoljstvo z življenjem starostnikov v domu upokojencev
Polona Suhadolc:
Predstave študentov likovne pedagogike o poučevanju likovne umetnosti slepih in slabovidnih učencev
Manca Sprager:
Uporaba ilustracije pri filmskih upodobitvah, narejenih po knjižnih literarnih predlogah
Ana Demšar:
Prilagajanje razstavnih prostorov za slepe in slabovidne
Uršula Gorjanc:
Naravni pigmenti v slikarstvu
Manca Mohar:
Arhitekturni materiali v likovni nalogi
Rok Kovačević:
Materialna priprava za izvajanje jedkanice
Jernej Pustoslemšek:
Uporaba sodobnih umetniških praks pri likovnem pouku v srednjih šolah
Sanja Dedukić:
Delo z likovno nadarjenimi učenci
Tina Opalk Knavs:
Pomen barvnega kroga Johannesa Ittna za likovno izobraževanje
Ervin Pregelj:
Motiv morja - marina
Katja Pertot:
Likovno recikliranje odpadnih materialov
Ajda Skrbinšek:
Slikarski prostor modre barve
Živa Tavčar:
Balkoni
Maja Klenovšek:
Sporočilna moč plakata kot umetniškega medija v komunikaciji z družbo
Nina Simonovič:
Modra v arhitekturi
Sonja Žmavc:
Intervencije v fotografiji
Tea Hegeduš:
Oblačilo kot kiparska forma v sodobni umetniški instalaciji
Nina Koren Maček:
Materiali pri kuhinjski opremi
Barbara Gantar:
Sporočilo mladostniške risbe
Dejan Kralj:
Internet kot razstavni prostor
Ida Dobnik:
Sodobni avtoportret
Tina Jakopič:
Fotopostopek v grafiki
Karin Bajc:
Ustvarjalno eksperimentiranje z likovnimi materiali pri likovnem pouku
Eva Matjašič:
Risba v prostoru
Silvo Đorđević:
Knjižna ilustracija v otroških slikanicah
Klara Grgetić:
Globoki tisk brez tiskarske stiskalnice
Nina Hribar:
Likovna umetnost v prvem triletju novomeških osnovnih šol
Ana Košir:
Od tu do tam
Nina Kavzar:
Razvoj knjižne ilustracije in avtorska slikanica
Vesna Toman:
Postelja skozi čas
Natali Veršič:
Identiteta in nepremična kulturna dediščina
Leonora Jakovljevič:
Preko črte ali potovanje skozi dimenzije iz 2D v 3D
Simona Leban:
Kolažirana fotografija
Patricija Zbičajnik:
Nezavedno v slikarskem zapisu
Maja Ambrožič:
Povezovanje logov, logotipov in sloganov v zaščitnih grafičnih znakih
Heidi Janež:
Vloga mode v svetu umetnosti
Lea Grčar:
Grafiti v Ljubljani in okolici
Jerneja Kebe:
Barve v šolskem prostoru
Neža Pahor:
Razumevanje bivalnega okolja s spoštovanjem tradicije
Gordana Slak:
Svetloba v šolskem prostoru
Jolanda Debevec:
Dejavniki izbora vrste gradnje stanovanjskega prostora
Anja Kolenko:
Grafični soneti
Uršolina Horvat:
Pot do abstrakcije
Sara Mihalič Deškovič:
Oblike prostora v arhitekturni risbi
Petra Kalan:
Higiena skozi čas
Anđelija Samardžija:
Akt v likovnem kontekstu
Anja Škulj:
Podobe iz sanj
Ana Pugelj:
Likovno ustvarjanje v tretjem življenskem obdobju
Vesna Bat:
Risba v grafiki
Sara Slapar:
Medpodročno povezovanje in likovna tehnika
Polonca Amon:
Rudniška kolonijska naselja v Zasavju
Alja Košar:
Kombinirane tehnike globokega tiska
Karin Mugerli:
Svetlobe in sence v grafični jedkanici
Aleksandra Zalokar:
Oblikovana in generirana forma v linorezu
Kristina Rutar:
Lončarska vrtenina kot skulpturalni objekt in pomen obvladovanja lončarske spretnosti za razvoj ročnih spretnosti otrok
Davor Mešić:
Risanje v biologiji
Sanja Tošić:
Uporaba računalniške tehnologije in digitalnih medijev v likovni umetnosti
Luka Tratnik:
Oblikotvorne značilnosti psihedelične umetnosti
Taja Naraks:
Nakit - človekov osebni okras
Tanja Eržen:
Upodabljanje živali v kiparstvu
Kristina Božič:
Relief
Katja Lampret:
Senzorne strategije pri likovnem ustvarjanju mladostnice z motnjo senzorne integracije
Natalija Jeraj:
"Dobre" grafike
Simona Mikša:
Linorez in likovna izrazila
Maruša Zupan:
Tekstil kot umetniški material
Lara Ališić:
Vloga teksture pri asemblažu
Nina Borg:
Vključevanje ročnih del v pouk likovne umetnosti
Petra Drev:
Vpeljava okoljskih vsebin na področje arhitekturnega oblikovanja preko uporabe naravnih materialov
Other documents (27)
Bea Tomšič Amon:
Kras2011
Bea Tomšič Amon, Primož Urbanč:
Attention and visual world in the "society of risk"
Bea Tomšič Amon, Primož Urbanč:
Attention and the visual world in the society of risk
Bea Tomšič Amon:
Desetletna pot odkrivanja prostora z Maksom Fabianijem
Bea Tomšič Amon:
E-studio: the use of information and communication technologies in the development of drawing competences in different educational environments
Bea Tomšič Amon, Tonka Tacol:
Interculturalism and visual art education
Bea Tomšič Amon, Tonka Tacol:
Creativity and engagement in visual art education
Bea Tomšič Amon:
Discovering cultural diversity through art education
Bea Tomšič Amon:
Potenciar una educación artistica viable a través de la arquitectura
Bea Tomšič Amon:
Visual art education: between spatial sustainable development and the image of architecture
Bea Tomšič Amon:
The development of spatial representation in the world of new media
Bea Tomšič Amon:
Arhitektura med gradnjo in rušenjem identitete
Bea Tomšič Amon, Evros Alexandrou:
Primerjava različnih prostorov tradicionalne arhitekture
Bea Tomšič Amon:
"Estancia"
Bea Tomšič Amon:
Izkušenjsko učenje prostorskega oblikovanja
Bea Tomšič Amon:
Islamski verski objekti v Evropi
Nina Kojc:
Likovni vidik lutke in lutkovnega gledališča
Vesna Rakef:
Likovni motiv kot izhodišče za razvoj kritičnega vrednotenja likovnih del
Roman Makše, Bea Tomšič Amon:
Kiparstvo in arhitektura: 2. letnik Oddelek za likovno pedagogiko
Mirko Bratuša, Roman Makše, Andrej Brumen Čop, Anja Jerčič Jakob, Črtomir Frelih, Zora Stančič, Bea Tomšič Amon, Jurij Selan, Urša Barič, Milan Ajduković, Monika Pešič, Katja Lampret, Pika Gačnik, Gaja Smodiš, Vitjan Črešnar Štaus, Jerca Rogelj:
1 + 1 2021: razstava likovnih del profesorjev in študentov Oddelka za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete v Ljubljani
Bea Tomšič Amon:
Interdisciplinarne povezave s transmedijskimipripovedmi pri umetniški vzgoji in izobraževanju
Irene Mislej, Bea Tomšič Amon:
Znana in neznana likovna ustvarjalnost slovenskih umetnikov v izseljenstvu
Jana Oblak:
Razvoj kmečkega turizma v Poljanski dolini
Bea Tomšič Amon:
Monumento a las víctimas de todas las guerras en Ljubljana
Bea Tomšič Amon:
Didactic tool based on virtual and augmented reality in art education
Bea Tomšič Amon, Satya Pene, Boštjan Kavčič, Vasja Nanut:
Razstava izdelkov 16. Mednarodne kiparske kolonije mladih Črnomelj
Bea Tomšič Amon:
City: Living space – Mesto življenja