izpis_h1_title_alt

Oblačilo kot kiparska forma v sodobni umetniški instalaciji : diplomsko delo
ID Hegeduš, Tea (Avtor), ID Makše, Roman (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tomšič Amon, Bea (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2915 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomski nalogi Oblačilo kot kiparska forma v sodobni umetniški instalaciji raziskujem predvsem tri probleme – preobrazbo ustaljenega načina kiparskega izražanja v sodobnih likovnih praksah; instalacijo kot najzanimivejšo sodobno kiparsko obliko, ki se ukvarja z interakcijo med predmeti in njihovimi konteksti; ter oblačilo, ki danes ni le nov umetniški material, pač pa je tudi učinkovito in potentno sredstvo družbene kritike. V diplomski nalogi ugotavljam, na kakšen način lahko oblačilo postane več kot le nekaj, kar 'damo nase'. Kaj oblačilo spremeni v objekt s tisočerimi sporočili in interpretacijami in zakaj le-to, ko zapusti svojo funkcionalno 'modno' sfero in vstopi v svet umetnosti, dobi popolnoma nov, večinoma provokativen pomen in prav tako definicijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:umetniška instalacija, likovni modernizem, sodobne likovne prakse, konceptualna umetnost, oblačila
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[T. Hegeduš]
Leto izida:2015
Št. strani:56 str.
PID:20.500.12556/RUL-71820 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:7.038.55(043.2)
COBISS.SI-ID:10620233 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.07.2015
Število ogledov:1396
Število prenosov:240
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A garment as sculptural form in contemporary art installation
Izvleček:
In my diploma thesis with the title A Garment as Sculptural Form in Contemporary Art Installation, I research three main problems – transformation of established sculptural expression in contemporary artistic use; art installation as the most important contemporary sculptural form, which commits itself to the interaction between objects and their contexts; and a garment, which nowadays is not only a new artistic material, but also an effective and potent means of social criticism. I observe how a garment can become more than something we ‘put on’. What is it, that changes a piece of clothing into an object with thousands messages and interpretations; and why does it get a completely new, mainly provocative meaning and definition, when it exits its functional fashion environment?

Ključne besede:garment as sculptural form

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj