Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (72)
Vanja Rakuša:
El desarrollo de las actitudes hacia el enfoque intercultural de las lenguas y de las culturas en los manuales de inglés y español
Jana Birsa Šabec:
Zastopanost afektivnih dejavnosti v učbenikih za angleški jezik
Mateja Podlesek:
Medkulturne vsebine pri poučevanju angleščine in francoščine v osnovni šoli
Hana Jerončič:
Medpredmetno povezovanje umetnostne zgodovine in angleščine po CLIL pristopu: Snovanje lastnega CLIL gradiva
Ajda Rozina Zupančič:
Izkušnje učiteljev angleščine med prvimi meseci pandemije covida-19
Anja Rojec:
Prisotnost in obravnava književnih besedil v osnovnošolskih učbenikih za angleščino
Urška Fišter:
Poučevanje frazemov s pomočjo teorije konceptualne metafore pri pouku angleščine in slovenščine kot tujih jezikov
Tajda Tavčer:
Senzibilnost za kulturne vsebine kot kompetenca učiteljev in učiteljic angleščine
Anja Štravs:
Vpliv igre na motivacijo učencev pri pouku tujega jezika
Eva Nemevšek:
Motivacija starejših odraslih za učenje angleščine kot tujega jezika
Karin Petko:
Using Technology to Teach English to the Elderly: Can older people learn English as efficiently online as in person?
Nisja Naja Resinovič:
Poučevanje britanske kulture z literaturo v razredu TJA
Klara Rus:
Gledališče kot sredstvo za razvijanje govornih spretnosti pri pouku angleščine in španščine kot tujih jezikih
Tanja Vučkovac:
Psihološke teorije učenja in njihova aplikacija v učbenikih za angleščino in slovenščino
Dijana Ćorković:
The use of the mother tongue in teaching English and French
Tamara Krušič:
Ways of developing listening comprehension in English and Italian as foreign languages
Matic Gortnar:
To correct or not to correct?
Urška Klasinc:
Students' and teachers' attitudes and beliefs toward the use of the mother tongue in teaching English and Spanish
Tereza Hussu:
An analysis of descriptive writing tasks in A2-level coursebooks for English and Italian as foreign languages
Petra Prelesnik:
Teaching Strategies for Managing a Heterogeneous Foreign Language Classroom
Teja Volčanjk:
Portfolijo učenca kot pristop k medpredmetnemu povezovanju geografije in angleščine v gimnaziji
Barbara Gavranović:
Analysis of Cultural Content in Primary-school Textbooks for Teaching English and German
Maja Perne:
Literary Texts in the Grammar School Foreign Language Classroom
Kaja Krajnc:
The Effects of Watching Online Video Content on EFL Students’ Speaking Proficiency
Hana Ćosić:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti pri poučevanju angleščine in ruščine za gluhe in naglušne učence
Tajda Susman:
Kulturna sestavina v osnovnošolskih učbenikih za angleščino in španščino
Janja Bevk:
Celostni pristopi v učbenikih za angleščino in nemščino
Tanja Kuzmanoski:
Pristopi k poučevanju slovnice v izbranih učbenikih za angleščino kot tuji jezik
Marina Blagovič:
Teorija kritičnega obdobja in njeni vplivi na poučevanje in učenje angleščine kot tujega jezika
Katarina Krapež:
Literature in the foreign language classroom through the eyes of theatre
Kim Valentinčič:
Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
Tjaša Salobir:
Vloga uvajalnih aktivnosti pri pouku angleščine v srednjih šolah
Nina Fabe:
Duhovnost pri pouku angleškega jezika: Spodbujanje afektivnega učenja
Maruša Verdev:
Poučevanje angleščine za gluhe in naglušne v inkluzivnem razredu
Mateja Trinajstić:
Prednosti uporabe ustvarjalnega pisanja pri pouku angleščine in francoščine kot tujih jezikov
Andreja Zajc:
Pripovedovanje zgodb kot učinkovit način razvijanja medkulturne občutljivosti pri pouku angleščine kot tujega jezika
Alina Morano:
Spodbujanje kritičnega in kreativnega mišljenja pri pouku (angleščine)
Aicha Boughazi:
Uporaba filma pri pouku angleščine in francoščine – zakaj in kako?
Amra Kurešepi:
Dejavniki, ki vplivajo na proces učenja tujih jezikov in nekaj morebitnih učinkov večjezičnosti
Regina Hrast:
Vrednotenje učbenikov angleščine za posebne namene: Primer učbenikov za letalsko angleščino
Andreja Kokošin:
Razvijanje govornega sporočanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Tjaša Logar:
Razvijanje govornega sporazumevanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Patricija Frlež:
Medpredmetno povezovanje angleščine in sociologije po pristopu CLIL: primer učne teme Evropska unija
Katja Širca Ilinčič:
Zastopanost vrednot v gimnazijskih učbenikih za angleščino
Petra Plavšić:
Dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine kot tujega jezika v Sloveniji
Katja Komljanec:
Vzpodbujanje razvoja avtonomije učenja pri poučevanju na daljavo v osnovni šoli
Tina Dolinšek:
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
Anja Kamenicki:
Motivacija učencev osnovne šole za udeležbo na bralnih tekmovanjih iz angleščine
Ana Zeilhofer:
Izvedba NTC (Nikola Tesla Center) učnega programa in njegove koristi v povezavi z nevrološkim in psihološkim razvojem pri učenju angleščine kot tujega jezika v zgodnjem otroštvu
Tea Ferjančič:
Uporaba namiznih družabnih iger pri pouku angleščine
Tatjana Jarc:
Razvijanje medkulturne sporazumevalne zmožnosti pri poučevanju angleščine kot tujega jezika s pomočjo otroške literature
Urban Štrancar:
Opismenjevanje v učbenikih angleščine v drugi triadi osnovne šole
Mitja Horvat:
Uvajanje književnosti v pouk angleščine kot tujega/drugega jezika z uporabo stopenjskih beril
Eva Letnar:
Nekoč pred davnimi časi: Didaktizacija pravljic pri poučevanju angleškega jezika
Tjaša Čuček:
An Evaluation of Global and Glocalized ELT Coursebooks: The Case of Glocalization in Slovenia as Seen in the Right on! Coursebook Series
Lara Mojškrc:
The inclusion of CLIL in primary-school EFL coursebooks
Bogdana Oblak:
Možnosti uveljavljanja notranje učne diferenciacije in načela individualizacije pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli
Eva Turk:
Die Entwicklung von produktiven Sprachfertigkeiten der Studierenden im Fernunterricht
Neja Grgorič:
Learning English and German through stories
Jana Klinkon:
Using The Content and Language Integrated Learning Approach (CLIL) to Teach the Nutritional Basis for Optimal Learning
Manca Kolar:
Uresničevanje načela raznojezičnosti v izbranih učbenikih za pouk angleščine in nemščine v slovenskih srednjih šolah
Lana Volk:
Spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri pouku tujega jezika s pomočjo kratkih filmov
Neža Majcen:
The use of music in ELT classes in the last three grades of Slovenian primary schools
Martin Jerončič:
Poslušanje pop glasbe kot možnost za priložnostno učenje tujega jezika
Nika Radi:
Code-switching during English Lessons in the First Three Years of Primary School
Martin Rejec:
Poučevanje angleščine v naravi z uporabo celostnega vsebinsko-jezikovnega učenja (CLIL)
Katja Marinšek:
UČINKOVITOST METOD ZA POMOČ TUJEJEZIKOVNIM UČENCEM Z DISLEKSIJO: ŠTUDIJA PRIMERA
Luka Golob:
Using Tabletop Role-Playing Games (TRPGs) as a Method of Improving Speaking Skills in Teaching English as a Foreign Language
Hana Brezovnik:
Classroom Use of Young Adult Dystopian Literature for Teaching Social Responsibility
Teja Tratar:
Teaching speaking skills to secondary-school EFL students
Urša Krajnc:
Pouk zgodovine in angleščine na mednarodni šoli v Baslu na primeru geografskih odkritij
Petra Žohar:
Developing Orthographic Competence in English and German Classes in Secondary School
BSc theses (2)
Lea Gunc:
Analiza nalog v učnih gradivih za angleški jezik
Sandra Jurić:
Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanja
Other documents (1)
Mateja Dagarin Fojkar, Janez Skela, Pija Kovač:
A study of the use of narratives in teaching English as a foreign language to young learners